Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Haha alla säger att den är så stooor :D. Men konstigt nog är den fortfarande inte i vägen alls nästan!
Liite svårare att nå golvet, men det går. Kan sitta normalt... enda kan vara när man ska sova, att hitta en bra liggställning.

Jag sa ännu en gång till bm idag: kan man verkligen må så här bra hela tiden?? Nästan så man börjar låta fånig när man bara säger att allt är så positivt när alla frågar!
Snart kommer väl första bristningen som jag kan ojja mig över iaf :idea:

Skont att den inte ar ivagen! Klart du far ma oforskamt bra, man maste faktiskt inte ma pyton bara for att man ar gravid! Min ar sa himla hard att jag tycker den ar ivagen hela tiden, till och med nar jag sitter har framfor datorn (kanns som om nagon har dumpat en medicinboll i knat pa mig)

fina magen! (inte als orättvist att du som har mycket större mage än mig inte har en bristning, när jag har två ;))

Fasen min kamera är borta, måste hitta den och lägga in bild, var ju ett par veckor sen nu!

Vågar knappt prata om bristningar, då kommer de nog direkt :D Men ja, jag är rätt glad att de hållit sig borta hittils hehe.

Jaaa fram med kameran, nu måste ju din mage växt massor! :idea:

om du kan berätta vart vi har lagt den får du hundra spänn.
Helt seriöst :D

hehe, fast jag har tagit kort med sambons mobil, ska blåtanda över till min och lägga in på datorn, men jag orkar nog inte förrän imorgon ;)

100kr = ett paket blöjor! :idea: (haha nu får man snart börja tänka så på riktigt)

Ni har ju lagt kameran i översta byrålådan i sovrummet! :D

den låg i sambons bil, konstigt att jag inte hittade den :angel:

sovrum? vi har inget sovrum, sover i finrummet, har kläderna på övervåningen och inte ens nån byrå :p

Idag packade jag ner babyns kläder. Blev en body i 50, en i 56 (för säkerhetsskull), ett par strumpor, en velourdress och en mössa. Planererar att låna kläder på BB.
Imorgon ska jag köpa tvättlappar och stoooora bindor, uti fall att... ;)
Jag har haft en känsla hela graviditeten av att jag kommer att föda innan BF, kanske lika bra att lita på intutionen!

Min mage i v. 35+2 :)
003.jpg

vilken fin mage!!!!!!!

Ny uppdatering från mig, har varit vaken i en timme nu fast jag har sovmorgon - pga "mensverk"

36+1 magen

29307380.jpg

29307379.jpg

Magen är hööög nu, mår illa när jag ligger ned.

En fördel med att magen växer är att jämfört ser häcken liten ut! tur att den kan göra det nån gång ;)
Ni ser i bakgrunden hur vår hall ser ut :angel:
Som tur var är går man bara igenom där (med helstängda skyggläder på) och det vi har gjort i ordning börjar falla på plats nu, bara lister kvar i det fantastiska köket och tv-rum, i lillhallen ska de upp panel som ska målas och lister, och tak... :crazy:

+ kpist

Vilka fina och magar ni har! Jag vill också få en sån smidig och behändig mage! Har hört vid ett par tillfällen hos bm att jag har bakåtvänd livmoder, så jag hoppas på det bästa! :D

Det känns som att vi borde byta bf, jag med min mage borde bara ha 5 veckor kvar :D
Åh nä, jag satsar på att magen ska bli mindre inte större! :D

+ kpist

Vilka fina och magar ni har! Jag vill också få en sån smidig och behändig mage! Har hört vid ett par tillfällen hos bm att jag har bakåtvänd livmoder, så jag hoppas på det bästa! :D

Jag har bakåtlutande livmoder, så håll tummarna! Men tyvärr känns den större än vad den ser ut. ;)

enligt min bm har jag en väldigt bakåtlutande livmoder, så hon har alltid problem att mäta sf måttet.

Och jag tycker den känns mindre än vad den ser ut ;)

Jag har också bakåtlutande livmoder... och jag vet inte, tycker ni att jag fick en liten mage eller?

v38

v 39
http://www.pixbox.se/pic25669022]
25669022.jpg
[/url]

V 40

V 42 :p

Sorry för bildbombning av en "gammal" mage, men jag var bara tvungen =)

KL Ni har jättefina magar allihop! Jag längtar ihjäl mig efter en ny bebismage!

//Julia

Men tyvärr känns den större än vad den ser ut. ;)
Fast det kan jag verkligen förstå! Tycker redan att min mage ser gigantisk ut uppifrån fast det inte ens syns i spegeln. Jo, när jag precis har ätit är det mycket större än vad den nånsin varit innan. Det är lite bökigt med kläder nu. Har mest åtsittande kläder och det vill jag inte ha innan jag berättat på jobbet. Det räcker med att vi köpt ny bil så folk frågar "vad ska ni med kombi till? ;) " jag blir alldeles :o när frågan kommer...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 252
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar