Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Nån som vågar gissa på min mage? :) Har inte kollat men svärmor är helt säker på vad det blir, hon har alltid rätt så jag får lita på henne! :D Orkar inte lägga in bilden igen, den finns lite längre upp..

Ingen som vill gissa.... :( Slänger in en bild från idag oxå, fast framifrån. Den ser gigantisk ut ju!
v21+6

phpoxniwd.jpg

hihi, häftigt vad det kan skilja mellan två människos magar, ser ju ut som du ska ha 3 st fler än mig ;)

men jag gissar på kille!

Slänger in en bild på min mage, fick juh ändra veckorna lite, men orkar integöra om alla. Så lägger ut en jämförelse bild iaf.

Den ser mycket större ut framifrån än från sidan. När jag var gravid med killarna har det varit tvärtom båda gånger. Magen syntes knappt framifrån då. Ska bli spännande att se om det är en kille igen, eller om det blir en tjej denna gången. :)

Synd att det man inte kan göra könsul här i närheten, jag måste åka 20 mil till gbg isf.. Annars hade jag nog kollat vad det är i magen! Svärmor har 11 barnbarn, hon har gissat rätt på alla hittills och hon säger att jag har en tös i magen. Får se om 4 månader om hon har rätt igen! :D

Tror oxå på en tjej där inne faktiskt.

Under vårt rutin UL frågade BM om könet var något vi var intresserade av att veta :) Och min mage tycker jag oxå har en annan form mot när jag väntade Rasmus.

*kl*

En påklädd magbild vecka 33+5!
Nu är det lite kyligare så måste ha långbyxor, enda paret som är sköna är dessa gymbyxor. :D Har varit skönt att vara gravid under sommaren, man har kunnat ha klänning, tunikor och leggings mm.

29231937.jpg

du är så fin!!!

tog ny bild idag, vecka 29:
29233719.jpg

men den växer ju inget!!!!

slänger in en framifrån åxå, även den från idag:
29234030.jpg

å där syns ju inte magen ens.....

tänk att nått som käns så stort egentligen är så litet? :angel:

nån som törs sig på å gissa kön? jag har ju ingen aning själv!!!

V.39 (38+6)

29246736.jpg

min sambo är förövrigt en usel fotograf.
Av 10 bilder är detta den enda jag kan visa upp :crazy::D

en sån har jag med, sambo altså ;) han kan tycka att väggen är mer värd att fotografera än mig, och trots STRIKTA order om hur det ska vara blir de inge bra, därför är alla kort tagna av mig :D (med varierande kvalitet också då givetvis.)

Nu har magen sjunkit en hel del va? Oh nu är det nära!!!

Aa, jag tror den har sjunkit ganska rejält.
Hade ju bebisen nästan ända uppe i halsen förut :D

Känner mig väldigt klumpig nu också :crazy:
Kan inte ha några skor förutom foppatofflorna p.g.a allt vatten i fötterna.
Kan inte röra på tårna längre och har fått värsta valken vid trampdynan.
Känner mig såå sexig :rofl::cool:

Ny kamera och passar på å byta fotodag till en bättre dag!

gick in i vecka 30 idag och såhär blev bilderna:
29253981.jpg

29253980.jpg

å vad som har hänt sen i onsdags med magen vet jag inte, men den ser ungefär dubblet så stor ut nu än för för 2 dagar sen!
visserligen är onsdagsbilden en morgon bild och fredagsbilden har jag precis ätit på, så det kan ju ha en del med att göra... :D

har tagit tag i mitt liv åxå å börjat simma 30 minuter 3 ggr i veckan, å va det är skönt å vara tyngdlös i vattnet! :love:

finns det verkligen ingen som tror att det är en pöjk?
sambo, och hela hans familj, min familj, samt alla vänner och alla på mitt gamla jobb är helt övertygade om att det är en tjej.
fast jag envisas och säger "han" hela tiden....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London