Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Kvällsbilder på min mage. Vet att bebis ligger med ryggen mot min ryggrad och långt ner för det sparkar mot min gylf HELA tiden.

29200818.jpg

29200817.jpg

KL

Känner att det är dax att visa min mage, känner mig fortfarande mest fet men enligt andra syns det att det är en bebis där. Den här ligger likadant som de 2 andra gjort, ryggen åt höger och kickar långt ner mot blåsan..

php8nny2e.jpg

Fast den ser större ut än den känns.. Ingen tvekan om att det är en bebis i iaf, den är helvild! :D

Min är typ överallt hela tiden, utom om något är fel, sitter mina byxor åt för tight så sparkar hon mot dem, och är jag kissnödig hoppar hon på kissblåsan ;)

Vilken fin liten mage!

Här är min från igår, 8 fulla veckor. Ska vända på kameran nästa gång, så jag slipper den där skuggan från blixteb. Nu börjar det faktiskt hända lite, men det kanske bara är pga all mat jag stoppar i mig för att inte må illa. Sa till sambon igår att det känns riktigt bra att få äta precis vad man vill hela tiden! :D Det kan man ju liksom inte göra i vanliga fall.

8veckor006liten.jpg

Och här är 5 veckorsbilden igen att jämföra med.

5veckor.jpg

Hehe fast de där med att äta stämmer ju inte riktigt, det är nog mer en acceptabel ursäkt när man är gravid. Graviditeten behöver ju bara 1½ dl youghurt ungefär extra om dagen, eller en extra macka.

Men det är en bra ursäkt, igår åt jag lite mer än en halv rulltårta. Skyllde på att bebisen ville ha :idea: När jag tog sista biten frågade maken "Räcker det inte nu?"och jag svarade "Men, den här biten är ju min, allt innan var ju bebisens :angel:"

Jag åt oxå asmkt i början men jag mådde inte illa, så mkt att några kollegor redan då misstänkte att jag var på tjocken.
"Jag måste gå och äta....NU..." *hihi*

Ja men det är ju just det som är så skönt, man har ngt att skylla på :D (fast man vet att man inte behöver äta så mkt mer).
Jag har nog ätit alldeles för mkt, mot vad jag behöver. Men jag ser det som en utmaning att träna bort det sen! :idea: Längtar faktiskt till långpromenader med vagnen, och senare ridning och styrketräning! Har en inre tro på att det kommer gå ganska bra, eftersom jag tränade rätt mkt innan graviditeten och en lång bit in på den.

I går åt jag en hel låda kakor, nästan själv, och en massa läsk. :angel: Bebis vad ju sugen!! hihi.

Snart kommer magbilder!

Magen vecka 33+3 (ligger en vecka längre fram än jag skrivit de senaste gångerna, upptäckte det nu när jag laddade upp bilderna..ooops!)
Ny amningsbh, lapparna hänger fint i ryggen såg jag hehe.

29207528.jpg

29207529.jpg

Oj, det lutar mer och mer åt en liten tjej! De flesta verkar tro det, plus att jag drömt det, plus att vi verkligen inte kan komma på ngt pojknamn som vi är överrens om. Tjejnamnet blev klart samma dag jag plussade :D

Hehe fast de där med att äta stämmer ju inte riktigt, det är nog mer en acceptabel ursäkt när man är gravid. Graviditeten behöver ju bara 1½ dl youghurt ungefär extra om dagen, eller en extra macka.
Nä, jag vet att det inte behövs någon extra mat så här i början, men jag måste äta mer nu än vanligt för att inte må illa och jag kan inte äta nåt som jag inte är sugen på. Det var så jag menade.

Jag är den sista som kommer att vräka i mig mat (när illamåendet går över) för att "jag får". Är nämligen extremt rädd för att gå upp minsta kg mer än nödvändigt... :eek:

*kl*
Voltis: Jag gissar också på en tjej :)

Min mage i v.34+0:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London