Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

jo, men jag ser åxå en liiiiten mage på dig. :D

å slänger in en rad i trosdiskutionen....
skulle jag sätta på mig ett par trosor av det slaget, skulle jag nog inte bara få hämta ut dom ur röven, jag skulle dessutom få leta upp dom i valkarna på sidorna som resåren ger mig! spelar ingen roll vad det är för märke, alla trosor med bred resår smiter in å gömmer sig där. *jätteirriterande* :mad:

men fina är dom och för den som har kroppen till det är dom nog jättesköna! :)

*KL*

Länge sen min kula var med nu. Gick in i v.22 idag enligt SM (som stämde på Rasmus) Eller så är det 20 proppfulla veckor enligt datumet BM fick fram (fast vi siktar på det...)
29154509.jpg

29154508.jpg

Med Rasmus samma vecka (fast +2 dagar)
phpjklqhx.jpg

phpxpdodh.jpg

Jag hade hormonrand med Rasmus ;)

Oj vad den växer magen! Vad roligt att du kan jämföra så med förra grav. Jag tycker förresten magarna ser väldigt jämnstora ut! Själv började jag inte fota magen förrän i vecka 25 någon gång, för innan dess tyckte jag inte det var mycket till mage. Denna gången är nog magen betydligt större, men det är väl all vaddering som jag alltid tjatar om. Får se när jag vågar mig på att visa upp en magbild.

Angående hormonrand har jag heller inte fått någon än, fast jag har för mig att min kom senare förra gången. På dig verkar det ju stämma att väntar man en kille får man hormonrand och väntar man tjej får man ingen eller en liten. Men det är nog mer en tillfällighet det där man säger, se tex på Bollens inlägg ovan eller min syrra som hade hormonrand när hon väntade dottern men inte när hon väntade sönerna.

Min kompis hade de oxå med sin dotter, men hennes slutade vid naveln och den jag hade med Rasmus sträckte sig över hela magen, men syns ju inte så tydligt i början.

Shit alltså jag är mer än halvvägs nu :bump: :love:

Okej, här kommer en bild på min mage. Fotad igår, var då i vecka 17+2.
Ha ha, den är ungefär lika stor som när jag var i vecka 23 med William...

phpvpptsm.jpg

Den ar ju jattefin!

Om jag redan ser ut som v 30 fast jag bara ar 23 v, kommer jag se ut som v 46 da nar jag ska foda? :eek:

Ha ha, ja det får vi se hur vi ser ut då!! Magarna kanske lugnar ner sig lite, eller inte... :D

Helst inte om jag slipper :D Och jag vill helst inte se sån ut heller haha. Nä 20-30 veckor hade passat mig bra! Men så som Sam hoppar på magen lär den nya tryckas ut vilken dag som helst :D

Undrar lite blygt om det är nån som vågar gissa på vad min koloss till mage innehåller?
Jag håller en tumme på hundvalp, men sambon tror mer på en shettis ;)

då är du nummer 3 som säger det!
då står det typ 29 - 3.. alla verkar tro att det är en kille nämligen, utan tvekan, till och med farmor, hon har redan stickat en blå/vit kofta :D
När hon fick reda på nyheten var det första hon sa-
-Jaha, närkommer han då? ;)

om man nu får säga såhär (en del anser ju att det är fel att göra det men) Jag hoppas att du har rätt!
Men jag tror att du har fel :p

det där är ju också en rolig grej, närman får en arg verbal käftsmäll att det spelar ju ingen roll vad det blir för kön, bara den är frisk.
Eh, jo.. är inte det en självklarhet att man hoppas det?
Jävla moraltanter, det finns det många här på orten

haha, fel på första och nu rätt på andra eller ;)

Äh klart det är roligt att gissa ändå, det är bara fjantigt att säga att man ska vara glad om man får ett friskt barn. Alltså man är inte fjantig som vill ha ett friskt barn men hallå, det vill väl alla?

Nä tvärtom, med Sam kände jag på mig att det var en grabb från början. Han fick till och med heta Sam från dagen han blev till!

Sorry men jag tror också på kille :D Har den känslan bara.

Min egen mage innehåller en tjej, enligt min senaste dröm jag hade.
Drömde att det var dags, vi åkte in till bb, där jag slocknar! När jag sen vaknar så har jag fött en flicka, och minns inget av själva förlossningen :p.

Ofta pratar jag om magen som den eller bebisen, men kan ibland komma på mig själv att säga han :o.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025