Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

då är nog inte min fixerad än iallafall, men enligt syrran gör det ont när den lägger sig rätt? Att det känns som att den försöker gräva sig ut med hjälp av elvisp (hennes citat :D)
Nej, det behöver inte kännas så mycket. Det kan snarare kännas lite bättre eftersom det ofta blir lite bättre plats för lungorna upptill.

Mitt första barn var fixerat redan i vecka 29 har jag för mig, och det kände jag inte något särkilt av. Andra barnet fixerade sig lite senare och då hade jag hemska ilningar i bäckenet och i underlivet - och hon hade inget hår kvar framtill på hjässan när honkom ut, det var helt avskavt! :eek: Tredje barnet fixerade sig inte förrän precis precis på slutet och då hade jag ändå jätteont innan och trodde hon var på väg ut utan värkar flera veckor i förväg...

Så det är rätt olika, det beror ju på hur de ligger och hur man är skapt och så. Men ligger de fixerade långt ner får man ju lite den där "melon mellan benen"-känslan, även om det inte nödvändigtvis gör ont.

då hoppas jag att jag får den smärtfria varianten! :D

Nu till magbild!

v34 (33+3)

29102072.jpg

Sf mått osäkert, hon fick både 27 och 31 cm i onsdags..

haha, ja stor är den inte!! de där 31 cm gömmer sig väl ;)
men jag kommer nog ha igen det efteråt, min kompis ska gifta sig efter att jag fött, och då konstaterade jag att jag vill göra en hollywood-återhämtning.
Kan bli svårt bara att bli sån när jag inte ens såg så bra ut innan:D
(fatta att min underbara kompis ska planera bröllopet så att jag bergsäkert kan vara med, även om jag behöver sättas igång!)

Gulligt av din kompis att planera bröllopet efter dig!!! Ja, en hollywood-återhämtning vill vi alla ha! Fast när man är nyförlöst är det ju ändå tillåtet att ha kvar bulan på magen ett tag tycker jag... Förra gången blev jag av med extrakilona på mindre än en vecka. Sen att jag lagt på mig en massa kilo igen när jag slutade amma och började med p-piller igen är en annan femma (tänker aldrig käka p-piller igen :mad:).

Din mage är verkligen speciell, alltid kul att se den! Undra vad det är för liten filur där inne :love:

speciell?:confused:;) bra eller dåligt?! :D

det är en ödla, det såg vi på ultraljudet, hrrmmm... förklara det för min sambo? ;)

jag träffade min kusins sambo i affären igår, de har tre barn.
-Nej men titta, nu börjar det bli en kula! säger hon
-Ja tro det,sa jag, det är bara knappt sju veckor kvar nu
-VA? oj.. nej då är det inte en kula.. bara en knöl!
:rofl:
-.. eh men, alltså, en smidig mage, det är så jag menar! Rättade hon sen, så just nu går magen under knölen :p

haha, jo men så är det ju, men jag ärr rädd att tar jag inte tag i det så fort jag får så blir det aldrig av.. självdiciplin?! :angel:
Jag har ju inte gått upp så mycket än, typ -9 kilo, men däremot har jag blivit så slapp:eek:
Jag har alltid haft väldigt rejäla lår, men de är bara sladderbacon nu, men det ska bli väldigt intressant hur man kan få kroppen efter en förlossning, det spelar ju ingen roll om den inte blir så bra som man hade tänkt sig, det får det ju vara värt:love:

Alltså positivt menat med speciell ju! :D Jämför ju med min egna gigantiska, därför det är så kul hehe.

Då gick jag in i vecka 8 idag, så här kommer gårdagens bild. På den här bilden är jag synbart mer svullen än på de tidigare två.

7 fullgångna veckor
7veckor002liten.jpg

Hm du får nog lägga upp en jämförabild om vi ska kunna se hur svullen du är :D

Här är min svulst i v 23 eller 25 enligt mig själv

*kl*
Kontrar med min 31+4 mage :D

Hos bm idag, och allt såg så bra ut. Sf låg på 30, nära normalkurvan! Och nu ligger bebis med huvudet nedåt, dock ruckbart!
Detta kan visst påverka magen, för jag tyckte jobbskjortan inte satt riktigt lika tight över magen sist jag jobbade! :idea:

29148957.jpg

Shit vad alla har bjorn borg trosor pa sina bilder jag kanner mig helt utanfor! Kan nagon skicka ett par till mig? :D

Skjorta.... ar det speciell mammaskjorta da? Jag har inte anvant skjorta pa flera ar, sist jag testade passade inte titsen!

Nej vanlig jobbskjorta, sån där stel och obekväm hehe. Men de är raka i modellen (så både herr och dam kan ha dom) så de har passat bra hittils. Men kan inte knäppa sista knappen längre, så ska nog be om en större att ha dessa sista veckor. Ska dessutom få sitta nu resten av tiden (bytt avdelning) så vill inte ha ngt som stramar.

Haha jag har nästan bara björn borg, min sambo fick för sig att jag behövde lite märkeskläder helt plötsligt så han skaffade ett helt gäng åt mig :p
Själv är jag inte sån som bryr mig, jag jobbade i lågprisklädesbutik förut och handlande bara mina kläder där :D (kanske det han tröttnade på :angel:)

Vaddå? Tycker du att min mage är liten eller? :D :angel:

Apropå Björn Borg trosor, så skulle jag nog kunna visa upp ny färg varje vecka ända till bf tror jag! Inte riktigt kanske, men nära på. Finns inga skönare trosor!

Den ar jattefin! Men jag skulle inte bedoma den som svullen :D (än ;)) Jag ser fram emot att se den vaxa!

Jag har bara haft ett par BB men tyckte de gled in i roven hela tiden. Dessutom ar de for dyra! Tacka vet jag 15kronors trosor pa penneys :bump:

I min röv åker de iaf inte in. :rofl: Därför fortsätter jag köpa dom, men bara på rea och i BB's outlet i Barkarby.

Jag ser allt lite skillnad mot tidigare, det syns att du är svullen! :) Men vi är nog lite skadade, letar väl efter minsta lilla tecken nu i början. ;)

Jag gillar också BB - har bara ett par än så länge men det blir nog fler. Frank Dandy har också riktigt bra undies, finns billigt i Vingåker.

Nån som ser iaf! :D ;) Fast det var säkert bara mat i tarmarna.

Har tre par Frank Dandy som jag köpt i Vingåker, men de är värst av alla på att åka in i röven. :( Ändå är det ju precis samma modell som BB. Jaja, tur att vi alla är olika! :banana:

Vi var förresten i Köping idag på em. Var in på Möller för att titta på en Passat som vi spanat in. Låg en skylt med ett fett "KÖPT" i vindrutan när vi kom dit. Ganska irriterande... Bara att åka hem igen.

Haha vilken skillnad det är på kroppar - jag älskar mina Frankisar. :D

Och jag var i din stad idag jag - blev lite höstshopping och födelsedagspresent till sambons lillasyster som fyller 18 på torsdag. Stora tjejen, hon var ju fjortis när jag och sambon träffades ju. :love:
Vad tråkigt med bilen, hoppas ni hittar någon till bra pris! :) Vi köpte vår v50 i våras redan, är så kär i den bilen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 257
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb