Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

kl

vet ni vad?
vi får fantastiskt nog bredband igen efter flytten inom några dagar,, så då kommer min skruttmage på bild igen :banana:
Jag undrar om den kan ha fixerat sig nu, hur märker man det? jag får mycket sparkar långt upp, strax under revbenen, och det känns inte som den gör så mycket kullerbyttor längre.
det känns som den iallafall har vuxit en del, sf måttet för två veckor sen (v31) var hela 28 cm!!:p
Idag har ödlan och jag iallafall varit duktiga och tvättat stallet med högtrycken och konstaterat att Nej.. man behöver inte bada för att bli helt genomblöt:D

Bm berättar för dig när bebbe är fixerad.
Bebben kan ju ligga med huvet neråt, men ändå vara rörlig eller ha huvudet ruckbart.
Men om du känner sparkar såpass högt upp så har den säkert vänt sig neråt ;):p

Ja min unge har inte fixerat sig men verkar mest stå på huvudet ändå. Aj tycker mina revben.

Min är också neråt, men ruckbar.
Den har säkert fixerat sig tills på onsdag då jag ska till Bm.

Min bebbe tar stöd i revbenen och trycker sig neråt, ibland tror jag bebisrackarn tror att mina revben är nåt sorts ribbstol :crazy:

*kl*

Vilka fina magar alla har :) Själv känner jag mig mest som en flodhäst på två ben... skulle kunna tänka mig att föda runt v.36-37 om jag ska vara helt ärlig.

Min mage igår i v.32+0

Man märker när bebis är fixerad när de hickar och slår huvudet i bäckenet så det "tjongar" ända ner i tårna ;) Eller när de envist vrider lite extra på huvudet där nere så de känns som att få frätande syra uppkört i urinröret :crazy:

My hickade massor och var fixerad från v 32, men jag kände aldrig det i bäckenet.

Borrmaskin neråt kände jag dock som starka, obehagliga ilningar =)

//Julia

hehe du har lika gosig mage som jag hade ;) Vet du vad som ligger där i? (Som min morfar sa: Du har ju en hel kull där i :rofl: )

Jo, det är en "liten" tjej som förra veckan beräknades väga 2.1 kg :)

min vecka 27.
29078761.jpg

jämfört med vecka 24, det har växt tror jag! :crazy:
29078760.jpg

å detta är sista veckan ni får se kassa mobilbilder, för i möra inköps det ny digitalkamera!!! :banana:

Visst har det växt! Det är ju bra :laugh: Fiiin!

Comfort: nu måste du ju också uppdatera dig här med din lilla kula, den måste ju ha växt en massa med! :banana:

Oj vad den vuxit! Shit, är du redan i vecka 27? Tiden går undan!

Här kommer min 18+0 bild, enligt UL!
180-1.jpg

Lite har det iallafall hänt sedan 13+0!
IMG_2047.jpg

Härligt med ny kamera, vad blir det för något? Kul att det går framåt för någon, jag står stilla på v 22 *muttrar* :D

Å andra sidan har jag ett nytt ul den 31, kanske flyttar de mig åt andra hållet då?

speciella_tina, ja där växer det så det knakar!

Tack så mycket! Det är så skönt att kunna vara stolt över lilla kulan, innan har man alltid skämts över den och försökt dölja den, men nu när den gömmer ett litet mirakel så vill man visa upp den istället!

Vindvissla: Ja det känns som att det börjar hända en del!

uh ja, det går så fort!!!!! å i möra går ja in i 28. :eek: fast jag tycker fortfarande att ja ser ut, ja känner mig som och är mest troligt en kossa!!!!!! å sambo bara flinar när jag klagar över hur ja ser ut, han kan väl iallafall säga att jag är fin. :mad: ibland känns det som att jag lika gärna kan bo själv, för det stöd jag får av honom är ju obefintligt. (så är det nog inte i verkligheten, jag har en förmåga att bara se det negativa i alla situationer...)
din lilla börjar åxå gro tror ja... ;)

vindvissla: kommer inte ihåg vad den hette, men det är ingen avancerad sak, en billig med många megapixlar. å just nu är vad som helst bättre än det jag har, dvs mobilen.... :crazy:

Haha, du har väl ingen fettklump på magen heller! :D
Jättekul att ha någon man kan jämför med och som man kan följa lite grann. Idag var vi till BM för inskrivning, gick kanon! Ska tillbaka om 2 veckor för prover och boka tid för UL! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 260
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025