Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Hihi vad roligt att se, fräckt kollage!

bed_of_roses vad kul att se din kalaskula, det är ju bara ett par veckor kvar för dig!

Här kommer min jättemage efter 6 fullgångna veckor! :rofl:

6veckor002liten.jpg

Oja det är inte alls långt kvar nu, och tiden bara rinner iväg så man inte hinner med alls.

man undrar hur mycket magen kan växa mer igentligen :D

När du tror att det är absolut omöjligt att den ska bli ens liiiite större, så växer den en hel del till!

Du har en jättefin liten mage!

Voltis: Kul med magkollage! Jättetjusig bebismage tycker jag, och helt klart en flicka ;)

//Julia

Jag förstår att din dotter fick heta My, din mage såg ju ut som mumin :rofl:
Men den var jättefin. Och lilla My är också fin :D

*KL* Min lilla mage alldeles nyss, en typ v. 19-20 mage beroende om man vill tro på bf enligt ul (18+4) eller senaste mens (19+5)

29038832.jpg

29038830.jpg

Magen med sonen samma tid (Ser ni att jag har hormonrand då?)
phpwhj9yi.jpg

phpvkimfi.jpg

Såhär stor vart min mage med Rasmus
Vecka 5+6
phprnzfqt.jpg

Vecka 39+0, 12 timmar innan han var född
phpkekcou.jpg

45 minuter innan han var född, jag är så ooootrooooligt smärtpåverkad :angel: (länkar då jag ser ut som f*n, finnig om näsan och skitiga byxor å nytvättat hår åt alla håll å kanter.)

Tycker nästan att magen ser större ut då du väntar Rasmus! Brukar det inte vara tvärtom, att man blir större med andra?

Jättefin mage iaf!

//Julia

Jag tycker den är väldigt lik min Rasmus-mage, och jag är otroligt glad över att den är i typ samma size, den blev större betydligt mkt fortare, men det har lugnat ner sig nu *phu*

Är en helvild tjej där inne :love: Och Rasmus har förstått att mammas mage är ömtålig, den är bebis och det enda man får göra är att pussa på den :love:
29039691.jpg

*kl*

Här kommer min iaf. Jag vte att det är jätte dåliga foton, men blir så när man fotar själv på självutlösaren med en för bra kamera så blixten gör att fotona ser konstiga ut :angel:

Jag ser iaf en liten skillnad, magen är större nu, iaf i verkligheten. Såg att sista bilden inte alls ahde någon bra skärpa, men orkar inte fixa det nu :)

Här är min tjockismage och jag idag! Och Sam såklart. V 22 nånting (fortfarande, suck.) Eller ja, det blir v 22 imorrn.

Den ser lite större ut än min fast vi är ganska nära, en kollega har fått 4/1 som BF (samma datum som mig enligt senaste mens) och hennes mage är typ 3 ggr så stor som min!

I morgon får jag nog mina mammabyxor på jobbet :bump:

Jaaa! Ska absolut gå in där och titta, när jag kommer hem från jobbet. Sitter och smygsurfar nu med telefonen :angel:

Men guuud vilken stor mage du hade så tidigt! Men så kan iofs min också se ut på kvällen efter en stor portion mat. Bilderna har jag tagit vid tillfällen då magen inte varit svullen efter matintag.

Idag ska jag förresten på första hälsosamtalet hos BM! :banana:

Ja mtit nya datum är ju 28e *mutter mutter* så nu är vi ju ganska nära.

Cilla de är toppen, jag kan använda dem sen när jag ska joba också, och svala och sköna är de.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 260
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025