Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

mina boobs växte en storlek precis i början av graviditeten och har växt ytterligare en fram tills nu.
drar nu modiga H i kupa och har "vissa" problem med att hitta bh som passar och stöttar. :crazy:

stora bröst i all ära, men ibland blir dom bara för mycket....:( läcker gör det åxå, dock inte så mycket så att ja behöver ha inlägg än som tur är, för då får jag nog köpa en storlek större bh, dom jag har nu är på gränsen til för små.

å ja e tillbaka på jobbet idag, fy å fy igen. slutar nästa torsdag och räknar typ minuterna!!!!!!! :eek:

Hej alla fina magar, jag smyger i kulisserna och tittar på era fina magar. På tal om tuttar som växer så ökade jag 2 kupstorlekar INNAN vi plussade. Det var alltså första tecknet på graviditet, maken sa "men vafan har hänt med dina bröst" :eek: Och på förlossningen var dom strl 95H, det är som två huvuden om ni undrar :rofl:

Jag som inte får skaffa fler barn tycker det är så kul att se era fina magar och läsa om era förväntningar... att vara gravid kan vara jättejobbigt men ändå är det så oerhört ofantligt magiskt... jag fattar fortfarande inte att man tillverkat miraklet som ens barn faktiskt är :)

*kl*

Nu är man inne i vecka 30! :banana: Och jag mår fortfarande prima! Kan känna mig lite otymplig när jag ska hitta en bra sovställning eller lite tung när vi promenerar, men annars... känns det bara underbart! :idea:

28945320.jpg

28945322.jpg

28945317.jpg

Å, jättefin!!

Jag mådde som bäst ungefär kring de veckorna, så njut av det! Vet du vad det är som gömmer sig därinne (förutom att det är en bebis då:D)? Tror stenhårt på en liten tös!

//Julia

Åh vad fin, längtar tills jag oxå får en sån fin mage.

(Påstår fortfarande att det bara ser ut som jag ätit lite för mycket men ingen håller med mig...)

Tack!!! :laugh:
Vinvissla trodde kille och du flicka, så det står 1-1 än så länge.
Nej vi har inte tagit reda på könet, det blev aldrig av och nu ser vi faktiskt fram mot den överraskningen :idea:

pmm: din mage ser ju ut som en äkta gravidmage! Så det så! :love:

Haha jag kommer inte ihåg men jag tror jag sa pojke. Då är det ensiffriga veckor kvar för dig nu! Spännande!

Imorrn ska jag få reda på vad som ligger i min mage! (jag hoppas på en hundvalp men sambon tror att det är en ny fläktmotor till min Volvo :D)

men sambon tror att det är en ny fläktmotor till min Volvo :D

hmm.. vore hemst intressant att få reda på hur den hamnat där i så fall! :angel:
nog för att det finns folk som älskar sina bilar så högt att de har kärleksafärer med dem, men jag trodde väl aldrig att jag skulle stöta på nån! :rofl:

Började om t.om, det är väl 2½ år sen jag la in första magbilden med Rasmus.

Nu drog ju maken iväg på vilsvinsjakt så de blir ingen måndagsbild! Jädrar jag som brukar fotta på måndagar eftersom det är full vecka då.

Ja det är hemskt otäck!! haha

Turbofling: Det är en bild på mig när jag är gravid i v 33, står naken i vattnet och tittar bort.. Men INGETING syns för vattnet täcker dom nedre regionerna och min hand täcker dom övre.. Men min höggravida mage syns ju så dom antar väl att det sitter väl nån snuskgubbe o runkar till den! hahahaha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 263
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar