Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fining!
Men... till och med din mage som är "äldre" är mindre än min ju
Var dock hos BM idag och allt var normalt, ligger liiite över kruvan vad gäller storleken, men mindre än förra gången iaf hehe.
Men skräms inte så där Tror inte det är mkt skönare än en "vanlig" förlossning
Kan förstå folk som saknar sin mage efter förlossningen (pmm har för mig att du nämnt det förut tex.) För jag älskar min mage och börjar redan ojja mig för att den ska försvinna snart hehe, galet!
Jag saknade min massor och satt och grät framför datorn och kolla på bilder på den. Fast sen lärde jag ju känna Rasmus bättre på utsidan då blev de lite bättre. Men jag verkligen älskar och ha en stor och gosig mage
Rasmus försökte ofta pressa sig ut genom huden (åh de är otroligt vad jag älskar den här bilden! Så cool...)
Jag börjar starkt fundera på om något är fel eller om jag har en tre-fyra stycken i magen för att jag är bara i v.10 och har en regäl kula redan.. :/ Nu har jag ingen bild, sitter på jobbet men ska fixa en senare.
Min BM sa till mig förra året då hon tog cellprov att jag antagligen skulle få en stor mage då jag blev gravid för att min livmoder var så framåtlutad att hon hade lite svårt att ta provet.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.