Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

KL

Min mage i vecka 35:

28860008.jpg

28860010.jpg

Också en hudbild. Mina snygga lovehandles och de sprillans nya fina bristningarna bjussar jag på ;)
28860022.jpg

Min lilla mage. 17+6
28864398.jpg

28864400.jpg

(Klösmärkerna är efter en diskusion med våran skadade katt om man ska tvätta rent tassen eller inte)

Haha ja kanske det! Du far 8 och jag far en olmage :D Lycka till imorrn!

Sjalv ska jag ut och flyga, sa jag kommer vara lite franvarande i 2 veckor, men anda titta in da och da.

Fining!
Men... till och med din mage som är "äldre" är mindre än min ju :p
Var dock hos BM idag och allt var normalt, ligger liiite över kruvan vad gäller storleken, men mindre än förra gången iaf hehe.

Hehe, din mage är ju av ett helt eget slag :p
Jag tror din bebis tänker bryta sig ut framåt genom skinnet på dig ;)

Men skräms inte så där :D Tror inte det är mkt skönare än en "vanlig" förlossning ;)

Kan förstå folk som saknar sin mage efter förlossningen (pmm har för mig att du nämnt det förut tex.) För jag älskar min mage och börjar redan ojja mig för att den ska försvinna snart hehe, galet!

Jag saknade min massor och satt och grät framför datorn och kolla på bilder på den. Fast sen lärde jag ju känna Rasmus bättre på utsidan då blev de lite bättre. Men jag verkligen älskar och ha en stor och gosig mage :love:

Rasmus försökte ofta pressa sig ut genom huden (åh de är otroligt vad jag älskar den här bilden! Så cool...)
phpvjwroe.jpg

kl*

Jag börjar starkt fundera på om något är fel eller om jag har en tre-fyra stycken i magen för att jag är bara i v.10 och har en regäl kula redan.. :/ Nu har jag ingen bild, sitter på jobbet men ska fixa en senare.

Men vilken underbar mage!! Men den är enorm ju ;) Tänk vad fantastiskt olika vi alla är och hur olika vi bär våra barn!

Hihi tack :D

Min BM sa till mig förra året då hon tog cellprov att jag antagligen skulle få en stor mage då jag blev gravid för att min livmoder var så framåtlutad att hon hade lite svårt att ta provet.

Aha där ser man =) Tänkte inte på att det såklart spelar in hur man är skapt inuti oxå ;) Det är ju lixom där inne det händer grejer haha :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar