Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
PMM: Shit, din växer i raketfart, jag är ju bara några dagar efter dig och har knappt tillstymmelse till någon mage! Oh, UL i nästa vecka, lyllo! Jag har två evighetslånga evighetsveckor dit, ska den 13/8...
Mig får ni nog inte se så mycket av nu kommande veckorna är jag rädd, vi är mitt i flytt och allt är kaos.
Vi har bott i huset sedan i söndags, och igår fick vi vatten inkopplat i badrummet + att vi fick en diskho.
Häll/ugn har jag inte än.
det ni
Ha ha, så hade vi det också i början när vi flyttade, fast då hade vi en bebis på 3,5 månad också
Vi var helt utan vatten i tre dagar, spisen och ugnen blev inte inkopplade förän efter två-tre veckor och elen blev inkopplad lite succesivt de första dagarna...allt går bara man vill, eller hur?!
Fast det är ju skönt för er att ha flytten undanstökad innan bebis kommer kan jag tänka mig =)
Haha, ja, den bara poppade ut en dag. For tva veckor sedan kunde man inte se nagonting i princip, nu kommer folk fram pa stan (liiiiiiiiten stad) och kommenterar den.
Vad fin den ar! Jag tror nog det ar en påg, men gransfall! (jag vet aldrig om jag har ratt for jag orkar aldrig leta upp vad jag skrev efter att folk har fatt )
Jodå det gjorde jääääkligt ont, det värsta jag varit med om någonsin!!.
Hon hade dessutom brodd, som gjorde ett hål rakt i låret... borde nog ha gått till akuten men jag är för envis "det blir nog bra".
Det läkte fint, men låret har som sakt en fin inbuktning, får skylla mig själv...
Såndär inbuktning har jag på höften, också efter en hästspark, fast jag fick en spricka då också. Är skitsnyggt nu (not)
Ska lägga in bilder på min v.35-kula såfort jag orkat mig upp ur sängen.
Har sovit hela dagen efter världens tuffaste jobbhelg, 3 st 7.00-20.00 dagar.
Sista arbetsdag på fredag, sedan semester
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundträning Den största skillnaden brukar vara att valpdummies inte har några ”kanter” att hålla i, en del är formade mer som liksom en rymdraket :D...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.