Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Oj, vad stor den har blivit! Jättefin är den!

PMM: Shit, din växer i raketfart, jag är ju bara några dagar efter dig och har knappt tillstymmelse till någon mage! Oh, UL i nästa vecka, lyllo! Jag har två evighetslånga evighetsveckor dit, ska den 13/8...

här är jag i vecka 23+5!
28783755.jpg

:o å nu fick ni se lite hud åxå... :o

Titta vilken fin kula!

''''''''''''''''''

Mig får ni nog inte se så mycket av nu kommande veckorna är jag rädd, vi är mitt i flytt och allt är kaos.
Vi har bott i huset sedan i söndags, och igår fick vi vatten inkopplat i badrummet + att vi fick en diskho.
Häll/ugn har jag inte än.
det ni ;)

Ha ha, så hade vi det också i början när vi flyttade, fast då hade vi en bebis på 3,5 månad också :D

Vi var helt utan vatten i tre dagar, spisen och ugnen blev inte inkopplade förän efter två-tre veckor och elen blev inkopplad lite succesivt de första dagarna...allt går bara man vill, eller hur?!

Fast det är ju skönt för er att ha flytten undanstökad innan bebis kommer kan jag tänka mig =)

//julia

Haha, ja, den bara poppade ut en dag. For tva veckor sedan kunde man inte se nagonting i princip, nu kommer folk fram pa stan (liiiiiiiiten stad) och kommenterar den. :D

*kl*

Dagsfärska bilder på min mage vecka 29+3 (även framifrån, några ville ju börja gissa kön hehe)

28843580.jpg

28843581.jpg

28843582.jpg

(ni som ser bra kan även nu se min inbuktning på ena låret, efter en hästspark för två år sedan.. snyggt!)

Vad fin den ar! Jag tror nog det ar en påg, men gransfall! (jag vet aldrig om jag har ratt for jag orkar aldrig leta upp vad jag skrev efter att folk har fatt :D)

Det maste gjort ont i benet!!!!

Hehe ok, en röst på pojke! :D

Jodå det gjorde jääääkligt ont, det värsta jag varit med om någonsin!!.
Hon hade dessutom brodd, som gjorde ett hål rakt i låret... borde nog ha gått till akuten men jag är för envis "det blir nog bra".
Det läkte fint, men låret har som sakt en fin inbuktning, får skylla mig själv...

Oh, vad den har växt :laugh:

Såndär inbuktning har jag på höften, också efter en hästspark, fast jag fick en spricka då också. Är skitsnyggt nu (not) :p

Ska lägga in bilder på min v.35-kula såfort jag orkat mig upp ur sängen.
Har sovit hela dagen efter världens tuffaste jobbhelg, 3 st 7.00-20.00 dagar.
Sista arbetsdag på fredag, sedan semester :banana::bump:

Haha ja den växte en del under senaste veckan hemma hos svärmor och en massa mat och gott :D Skämt åsido, nu börjar den faktiskt kännas rätt stor också.

Ja, lägg gärna in bilder snart! :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 351
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp