Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Hehe jag påminns alltid om jag jag borde uppdatera mina magbilder när jag ser din söta mage, eftersom min är så mkt större men kortare gången :D Uppdatering kommer i morgon!

I går hade jag tv kontrollen på magen när jag tittade på tv, plötligt tjongade det till i magen och kontrollen åkte av, rätt kul att se :rofl:

*kl*

Jag ser knappt någon skillnad alls på min mage ännu iaf. :mad:

Försökte hitta bilder som var någorlunda lika, men svårt. Dessutom knäppt med olika kameror, men äh det får duga :D

En rosa, en gra och en gul mage :D

Det kommer nog satta fart snart, din bebis ar ju fortfarande bara pytteliten men inne i varldens vaxtspurt. Jag ar alltid sa fascinerad av bebisen mellan v 12 och 17, den ska vaxa fran 5 cm till 16 cm pa fem veckor!

:rofl::rofl: Det tänkte jag faktiskt inte på! Olika ljus när jag knäppte o då vart min kamera ströd, den är för bra för att knäppa när bilder med :D

Så ja! Voltismage vecka 27+6 :D (första bilden tog jag inte nyss i källaren, utan i går hehe)

090723_1.jpg

090723_2.jpg

090723_3.jpg

Oj, vilken bamsemage du har fått! Det är så fint med stora magar, min kommer nog bli pluttigt liten..

Här kommer min bild från vecka 16+0

Jag ser på mina bilder att jag svankar väldigt, men det är inte medvetet, jag sträcker på mig och drar in magen när vi tar bilden, så jag antar att det är min stora röv som skapar illusionen av en rejäl svank! Eller så är jag helt enkelt svankryggig...

160.jpg

Jag ser på mina bilder att jag svankar väldigt, men det är inte medvetet, jag sträcker på mig och drar in magen när vi tar bilden, så jag antar att det är min stora röv som skapar illusionen av en rejäl svank! Eller så är jag helt enkelt svankryggig...

:rofl::rofl:

flåt kunde inte låta bli. Du är jättefin och ni andra också!

Idag fota maken magen lite underifrån, då ser den gigantisk ut!!

Såhär mkt har min mage (och tuttar :angel: ) vuxit på 99 dagar
27809064.jpg

28766260.jpg

På nedersta bilden i v.17+0, här i v.17+0 med Rasmus
phpau8apa.jpg

Jag har vart lite orolig för den inte verkar ha vuxit nått, men jag ångrade mig när jag såg bilderna i datorn. Är väl för tuttarna blivit så stora att jag inte ser magen :rofl: Men ändå inte så mkt större än när jag väntade Rasmus. Om 1 vecka är det dags för UL :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 351
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp