Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Vilken fin mage :) Och så Sam :rofl: Snart kommer du känna en lika vilde i magen samtidigt som du jagar den som är utanför :D

*kl*

Här kommer en dålig bild på min v.23 mage... kastar in en från v.11 oxå så man kan se skillnaden! (tycker annars att jag bara ser tjock ut :rofl:)

V.11
V11.jpg

V.23
V23.jpg

Kände första sparken utanpå magen i natt! :-) Har känt massa bubbel inuti magen sen några veckor men så häftigt det är att känna att något trycker ut magen! :love:

visst känns det bättre och ha en jämförsmage? :D
jag har ingen sån tyvärr, de enda bilder jag har på magen i tidigt stadie är sånna som jag ser riktigt super tjock ut. typ den här i vecka 15:
27944885.jpg

hur kul är det att jämföra med den bilden?
(var tvungen att knäppa det kortet, jag har ätit hemmagjord pizza och magen blev superrund på mig! :rofl: )

Mina nyaste bilder då...
vecka 22:
28593186.jpg

liggande:
vecka 14:
28593180.jpg

vecka 22:
28593184.jpg

känner nu tydligt kanten på livmodern och har sett första rörelsen utanpå magen!
mår superbra, förutom att jag känner mig så otroligt tung och har upptäckt celuliter på hela låren.... :crazy: *inte supernöjd över det*
längtar tills våran simhall öppnar igen, så jag kan gå dit och sprattla av mig lite!

Japp! Jag önskar att jag hade tagit en bild precis när jag blev gravid så man kunde jämföra med då för då tyckte man (jag) ju oxå att man var fläskig men det var ju inget i jämförelse med nu :rofl: Nu hade man kunnat sitta och drömma sig till den formen som man då inte var nöjd med men som nu känns som ett tempel :rofl: Faaast jag skulle ju självklart inte vilja byta ut min bäbismage till nån snyggare nu för då skulle min plutt ju inte finns där :love:

Du ser verkligen inte tjock ut, och inte du heller Cilla! Vet inte vilken vinkel du hittat på översta bilden (pizzabilden) men jag såg en helkroppsfigur på dig där du såg allra högst normal ut! Och nu med en söt bebiskula!

Delvis KL.

Det är så mysigt att kika in i den här tråden, jag tycker ni alla har så vackra magar! Ni är jättefina!

// C_B som börjat koppla att hon är gravid igen och njuter av allt som har med graviditeten att göra :love:

jag har ju en sån där "smidig" mage, nästan ingen alls alltså, är i v 28+3 nu, och jag känner mig med plufsig och fet ut överrallt annat än om magen. Min röv känns som en långtradare och mina armar ska vi inte tala om! fast enligt de runt omkring mig är det ingen skillnad, så antagligen är det väl bara mitt huvud som spökar...

*KL*

Min mage 16 fulla veckor.

28660310.jpg

Jag tror det är en tjej den här gången, för amgen har blivit så jäkla bred!!
28660309.jpg

Nej eller hur magen bara försvann igår efter jag var ute å red, skumpade väl ner allting bak mot ryggen och väckte magmusklerna till liv ;) Hästen takta hela vägen hem så jag fick verkligen använda magmusklerna för att få henne att skritta.
Den var där emot riktigt stor i morse och när maken la handen på magen fick han en god morgon kick :love:

Ohh sådär liten å smidig vill jag oxå va när jag är så långt gången :laugh:

Ska på intensivkurs för körkortet när jag är i vecka 27 så då vill jag inte va för tjockis :p

Haha du får inte skumpa bort magen!

Comfort ja du ser verkligen gravid ut nu, du kommer nog också hinna tröttna på den innan det är över :D

Jag får också vara flitig och lägga in. Så här ser jag ut i v 20 (19+0 idag)

Och bara för att jämföra, så här såg det ut när Sam låg i magen i v 20. Tror bestämt att både tuttar och mage var mindre då! :D

Du ser absolut gravid ut!
Tycker du ska vara glad att du har en sån lite och smidig mage, tänk så mycket mindre hud du kommer ha sen som behöver dra ihop sig :laugh:

*kl*

här kommer mina bilder denna veckan. vecka 22+5 nu.
28673746.jpg

28673749.jpg

hmmm.....
varför ser min mage mindre ut denna veckan än vad den gjort tidigare? jmf med denna från v 19+5.
28351403.jpg

det är ju tre veckor mellan dom!
har jag blitt av med lite fett månne? :banana:
det är ju lite svårt att avgöra på kläderna numer, allr blir ju tajtare och tajtare för varje dag..... :angel:

Jag tror allt att du far baka ett par rulltartor till! :bump: Har du atit upp alla kanelbullarna?

Jag tycker jag ser gigantisk ut, men det ar nog for att jag har slappt pilateshallningen for i ar! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 351
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv