Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

nej du var inte så stor du heller ju, det är väl MAX så jag kan tänka mig att jag kommer se ut i sept/okt.

det ska blir spännande at se på tisdag när jag skas till BM om jag växt nåt, jag tycker nämligen inte det när jag jämför bilder från nu och tre veckor sen.......

KL

Vilka fina och goa magar alla har!

Här kommer min halvtidsmage, v 20+1 idag =)

28534712.jpg

Och för att jämför magen med första sonen i v 21+4 =)
28534632.jpg

Vilken söt mage! :) Jag ser, än så länge, enbart mkt fläskig å svullen ut om magen... astråkigt! :grin:

Bildpremiär för mig!

Från förra veckan, 26+5
land012.jpg

Och så en från v 17, här tyckte jag magen var jätte stor :o
vrochsommar2009017.jpg

Ärs det tror jag inte alls att du gör! Fast jag kan säga att jag med kände precis likadant denna gången fram tills för bara nån vecka sen. Allt vara bara slappt o degigt sen förra graviditeten. Men nu börjar bebiskulan iaf bli lite lite fastare =)
Och känner mig lite mer gravidfin nu än för ett tag sen!

Så du kommer snart känna dig jättefin och gå o klappa på en söt lite kula du oxå, även fast jag är säker på att den redan är söt =)!

Hihi din mage ser ju precis likadan ut :D

Jag kanner mig ocksa bara flaskig. Eller uppifran (min vinkel) ser det ut som en bebismage, men i spegeln ser den bara ut som om jag glomt trana i tre ar ungefar :D

Här kommer min mage i vecka 14+0! Än så länge är det mest min...vaddering! som syns, men jag tänkte att det ändå kan vara kul att börja fotografera varje vecka nu, så man ser skillnaden sen!

IMG_2047.jpg

Ja snart borjar den nog vaxa pa riktigt! Det tar ju ett tag innan det ser ut som en bebismage pa riktigt, men jag borjade ocksa fotografera i v 14, man vill ju sa garna att det ska ga fort :)

Ja rätt likt, lite mer slappt o uttänjt, magen har lixom hängt lite mer denna gång haha, nu börjar den bli lite fastare dock.

Ärs din mage är ju jättefin, inte alls så som du själv upplever den :), dina bilder som du algt ut är jättefina! Och som jag skrev innan någon annanstans så kände jag precis likadant fram tills för någon vecka sen bara!

Speciella tina: Det är verkligen kul att ha bilder ända från början och få se hur magen utvecklas vartefter!

Här kommer min mage i vecka 14+0! Än så länge är det mest min...vaddering! som syns, men jag tänkte att det ändå kan vara kul att börja fotografera varje vecka nu, så man ser skillnaden sen!

IMG_2047.jpg

Wiii, vad kul o se Tina....shit e du redan i V14...shit vad tiden går...men bra att börja fota nu, jag började då oxå ngn, så fota ofta för helt plöstligt så har du ingen mage länge utan en bebis på utsidan i stället.....:laugh: Och DET är underbart :love:

Vecka 15 (14+6) :bump:
28553566.jpg

När jag vänta Rasmus så missa jag att ta kort i v.15, men den här är från v.16+0. Alltså 8 dagar längre in i graviditeten.
phpgsdo0s.jpg

Känns som jag inte behöver vara så orolig längre för magen känns så stor, den börja växa till sig regält där efter v.15 med Rasmus (När jag blev sjukskriven)

Och här kommer min i v 19! 18+1 idag!

Jag har bokat 3d/4d i Sverige den 19e augusti, kommer vara i v 24 då!

Hilding vilding på axeln :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka