Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Hi hi, ja vad smidigt! När jag tänker efter var min mage också så på ena sidan i början när jag väntade William (fast så kanske det är på alla)

Bild från förra veckan, v. 30:

28388664.jpg

Haha :rofl:
Näe tyvärr är den inte det. Vi sökte jättelänge efter en ölkyl i den storleken sen "råkade" det bara bli en med simpsons på :D
Sen är min sambo helförälskad i den också :P

*kl*

Kanske inte direkt magbild. Jag & katten slocknade i soffan i lördagskväll.
Magen ser kanske inte så stor ut, har 2½ vecka kvar till snitt.

Närbild, kanske inte så smickrande :rofl:

*kl*

Nu är man inne i vecka 24+3. Vad tiden går! Och magen växer :p
Spänd som en ballong är den också från och till, dock inga bristningar ännu vad jag kan se.

28425990.jpg

14 veckor :bump:

Är man kissnödig på morgonen möts man av den här..
28426917.jpg

28426914.jpg

Alldelles nyss
(Råka dock ladda upp den suddiga bilden...Bristningarna är från jag vänta Rasmus)
28426919.jpg

28426912.jpg

Titta vilken söt bebiskula du har nu! Fyller den inte ut mer upptill nu oxå än första graviditeten? Såg aldrig bilder på dig tidigt i första om du nu lagt ut det? Men såg bilder från när du var längre gången. Tycker det ser så ut nu, fast kanske det blir lite mer så när allt redan varit utrymme åt en liten gullunge, tycker min oxå beter sig på samma vis nämligen ?!

Senast ändrad:

Men den är enorm! Måste nog avslöja för chefen idag, igår mötte jag min kompis som börjat på mitt jobb och hon sa "Du...de synska ganska bra nu ;) "

Magen är typ 10000ggr större än när jag vänta Rasmus, men så var jag mkt mer vältränad då oxå och tränade varje dag. Ser ju på bilderna när jag vänta honom att när jag gick ner till att jobba halvtid hände massor med magen.

Ja det syns rejält nu och det går inte att mista för en "för mycket god matmage" heller =)

Min mage är oxå lite större men precis som du så är det ju viss skillnad på hur vältrnad jag är nu hehe milt sagt, mest är jag mycket fetare nu än första gravven ;)

Ja kan tänka mig det =)

Jag berättade faktiskt idag, shit vad nervös jag var! Men det gick bra, eller, han blev nog väldigt chockad kanske därför reaktinen vart...lugn eller vad man ska kalla det. Han lova att inte berätta något och att detta inte kommer påverka min provanställning (inte han som beslutar om jag får fast eller inte...)

Skönt att det gick bra. Och lättnad för dig som slipper gå och noja dig över att de ska få reda på det!

Min mage i v. 31

28493900.jpg

Fotad ur en konstig vinkel så röven ser tokstor ut men det bjuder jag på ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka