Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*muttrar lite bittert*
Vilken finingkula!!
Så ser jag ut om jag inte håller in fläsket, eller lite värre ;)

Tillit:
Åh nu är det nära! Återigen, perfekt mage!

*muttrar lite bittert*
Vilken finingkula!!
Så ser jag ut om jag inte håller in fläsket, eller lite värre ;)

Tillit:
Åh nu är det nära! Återigen, perfekt mage!

Ja det är verkligen nära :love: Men det känns ju inte så, allt känns som vanligt..Suck!
Men tack så mycket, precis det man behöver höra när man mest känner sig...STOR! :p

Nu kan jag inte längre vika ner ridbyxorna :eek: Midjan på mina ridbyxor sitter nämligen under brösten typ :rofl:
Brösten växer oxå, tur att jag behöll alla bhar jag köpte när jag vänta Rasmus, i morse fick jag lägga undan min 75A jag hade igår och plocka fram en 70C (de är if bara trevligt...)

Nu känner jag dessutom livmodern ovanför blygdbenet :love: Och min livmoder lutar framåt sa barnmorskan på efterkontrollen ;)

Gud så fin mage! Se till att njut av den nu sista dagen/dagarna (hur det nu blir)! Snart är bebis ute, hurra!

//Julia

Ja, det är ju (nästan ;)) alltid trevligt när brösten växer också. Själv tyckte jag att jag såg ut som en porrbrud :eek: med gravidmage när jag väntade William, då jag hade bikini på mig. Här har jag förresten inte blivit av med min d-kupa sen förra graviditeten och (beror väl på att jag lagt på mig x antal kilo) så jag undrar vad det ska sluta den här gången...

Wow, vilken fin jättemage! Skönt att ha gått tiden ut, så nu ska väl lillknodden titta ut snart!

Det var en redig kula du fått!
Känns det inte konstigt att den snart är borta?

Haha ja den är rätt redig va :p

Känns väldigt märkligt...man är så van nu, har ju varit gravid så länge, och vant sig, rör sig efter det...kommer säkert kännas tomt, men tror samtidigt det kommer kännas jätteskönt!
Sen kommer man ju ha en liten bebis att pussa på, så man kanske inte tänker så mycket på att magen är borta? :)

kl
Här kommer mina bilder från nu sist vecka 37+0 (38)
Dessa togs i tisdags.. bebis är fixerad o klar :) ;)

Ser kanske inte så stor ut men man känner sig gigantisk o vill bara att bebis ska komma nu :) Har bara 18 dagar kvar till bf :love:

oh, nära för dig med ju! Jättefin mage!
Vet ni om det är en tjej eller kille som gömmer sig där inne?

oh, nära för dig med ju! Jättefin mage!
Vet ni om det är en tjej eller kille som gömmer sig där inne?

de har sagt en kille de två ggr ja varit på ul. men så e det ju inte 100% säkert.. så det återstår o se :)

Tack btw :)

*KL*

Mitt fläsk, snart 100 dagar :bump:
28304504.jpg

Sen kommer man ju ha en liten bebis att pussa på, så man kanske inte tänker så mycket på att magen är borta?

Det där är så olika vad man känner och inte känner :)

Jag saknar inte magen alls, även fast jag hade en liten/lätt mage med en okomplicerad graviditet, medan andra saknar magen såfort bebisen kommer ut ...

Jag är så nöjd med Ella utanpå, men jag vet också att om jag ska få uppleva en häftig förlösning igen så måste jag vara gravid :p

*kl*

V.25+0 idag :) Inte så jättelänge kvar nu då *intalar mig själv det iaf*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka