Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Nädå det där är en typisk flickmage! De brukar vara mer utspridda och inte stå rakt ut som en badboll. Du är jättefin!

Nädå det där är en typisk flickmage! De brukar vara mer utspridda och inte stå rakt ut som en badboll. Du är jättefin!

är detta sanning? :eek:
ja har ju åxå en mage som är åt alla håll å inte samlad på ett ställe!!
så då kan jag allstå få en liten Stina Matilda Lovisa, som vi så gärna vill ha........ :love:

men å andra sidan så har ja en lines nigra, pojklinjen....
"The old wives tale is this – if you get a línea nigra and it runs from your pubic area to your belly button only, it’s a girl, and if it goes all the way up from your pubic area to the bottom-most part of you rib cage, then it’s a boy."

ja har över hela.......:angel:

Hehe och jag hade ingen linea negra och ur kom Sam! :D Ok, vi demeterar den teorin. Magarna kan se ut precis hur de vill, det skiter könet i! Eller :D

Ja det vill jag gärna! Får se när jag gått lite längre, 4D är väl bäst runt v 20-30 har jag för mig.

Ja toppenspännande är det ändå!

Min såg ganska liten ut, men var överallt, ut kom en liten Emilia så ät stämde teorin.

Tror att det sätmde på mig också den här gången,
fast egentligen var den inte direkt nån större skillnad på,
tror jag än när jag fick sonen :p
Största skillnade var väl rand respektive inte rand.
Där stämde det.

Sen prickade mormor rätt båda gångerna,
den sista hade hon sett redan innan puckade jag visste att jag var gravid :o

*KL*

Vecka 11
28065211.jpg

Var var det någon skrev till mig att den ville se bilder på magen när Rasmus låg där?

Här är den då.
phpawcpcu.jpg

Japp vi får hoppas på det! sist hade jag lite högt socker, får se om det var tillfälligt *hoppas*
har väl inte riiiiiktigt lyckas hålla mig ifrån sötsaker kanske:angel:

haha, tycker du? själv tycker jag inte att det händer så mycket, mer än att sparkarna gör ont ibland! sen att jag bara ser tjock ut med kläder, vad skönt snart när man kan vara riktigt stolt över sin mage :love:
(tyligen är det en lite elak unge, idag höll jag i min systerson som är en månad och min fick in en spark, rätt rejäl, mitt på honom;))
Kusinrivalitet i tidigt skede eller?!

Hehe bara en stark vilja att vara i centrum!

Usch vad jobbigt att behöva hålla sig ifrån sötsaker, förstår att du inte klarat det!

Håller tummarna att sockret gått ner då!

*kl*

Lägger in 2 bilder, en på lite längre håll o den andra när bild. Jag själv tycker det syns rätt bra, tidigare när jag dragit in magen så har den iaf inte putat ut sådär mycket även fast jag är överviktig :D Kan vara önsketänkande visserligen, fast folk har frågat om jag är gravid när jag har tajt tröja så :p

Är i v 9-12, vet inte alls :crazy:

o Cilla; Måste ha varit något knas isf med pixbox, för det fungerar för mig o den är inte blockad eller så.

Vindvissla; Härligt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka