Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jada, grejjen ar att den sett likadan ut i ett och ett halvt ar :D

(men nu ska det val bli andring pa det)

jag lagger in bilden har ocksa, for dem som inte gluttar i vintertraden

v 13-14, jag har inte lyckats med Lambos och Freyas konststycke att le samtidigt som jag tar kort pa mig sjalv :D

Ha ha, det är bara att dra lite i smilbanden =)

Du är jättesöt, fast du inte ler! Ska bli roligt att få följa din graviditet och se den lilla magen växa!

//Julia

Hehe tack. Jag ska tänka på dig nästa gång jag tar kort så kanske jag kommer ihåg det! ;) Ja nu är det min tur med de 40 längsta veckorna!

Du är jättefin!!

Slänger in en v.17 bild på min mage.

27987897.jpg

Magen har blivit hur stor som helst, blev förvånad när jag såg den på bild den känns inte så putig!

du med! min mage paminner om min i v 17 forsta gangen, jag var pa liseberg och tyckte jag sag saaa gravid ut! denna gangen njuter jag sa lange jag slipper mammabyxorna :D

Haha, ja jag tyckte oxå att jag såg jäättegravid ut runt den här tiden förra gången fast magen var typ hälften så stor! Jag har faktiskt köpt 1 par mammabyxor, hade inte ett ända par förra gången dock =P

Ja nu vet man ju vad som komma skall haha. Jag hade inte överlevt utan mammabyxor, då blåser det ju in under tröjan!

tacka båda två! det roliga är ju att din och min ser ungefär lika stora ut, även att jag ligger flera veckor före dig! (roligare=fuskigt! ;))
sen ser det ju ut som att jag har magmuskler, VART kom dem ifrån?! :D

Ellerhur :D Ja det gör ju det och alla fina tröjor man har tenderar ju att sitta någon dm ovanför naveln ist för under efter ett tag så man behöver en bra byxmudd att gardera med :angel:

Ja fast jag är ett praktexempel på att man blir större om magen andra barnet sen är det ju bara 8 månader sen det bodde en krabat där inne + att jag fortfarande vägde 12 kg mer vid denna inskrivning än vi första barnets inskrivning, så allt är slappt, slappt, slappt på mig haha :angel:

Förra gången var jag nog nästan mindre än vad du är i din vecka! Ska leta upp bilder sen o jämföra med för skoj skull.

Ja jag tänkte på det oxå att man ser dina magmuskler :)

Kl:

Nu ni alla med era söta små magar, här kommer Dunderklumpen :D :

Vecka 38 (37+6):

27997417.jpg

Vad jag längtar nu!! Ut med dig Lilla Skatt :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka