Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Å så fin, vilken perfekt mage!!

Vet ni vad det blir? Det ser ju ut som en "pojkmage", men bara därför tror jag att det blir en tjej!

Du har det mest omtumlande, överväldigande, smärtsammaste och mest fantastiska framför dig, det är nästan så att jag blir lite svartis ;) Stort lycka till när det väl är dags!

//julia

En påklädd mage i vecka 20+3

28001651.jpg

vilken fin kula! eller boll snart ser det ut som!
*muttrar bittert över min "praktiska" skitmage :D)*

Hoppas du far en lika bra forlossning som jag, jag tyckte verkligen det var superspannande och megahaftigt, hela proceduren! (inklusive ryggbedovningen :p)

Å så fin, vilken perfekt mage!!

Vet ni vad det blir? Det ser ju ut som en "pojkmage", men bara därför tror jag att det blir en tjej!

Du har det mest omtumlande, överväldigande, smärtsammaste och mest fantastiska framför dig, det är nästan så att jag blir lite svartis ;) Stort lycka till när det väl är dags!

//julia

Tack så mycket, vad glad jag blir :love:

Vi vet inte alls vad det blir, gissningarna är många och mest på pojke såklart.
Men jag är inte så säker jag...ska bli otroligt spännande att se vem det är som kommer ut!

Tusen tack, och ja...det här är nog bland det största man är med om i livet, och tänk att det snart är dags :banana:

Comfort: Jag får tacka för komplimangen, och skickar en tacksam tanke till min kära lilla mamma som gav mig så bra gener :p Dock har jag faktiskt fått liite bristningar, på var sida om magen, fast dom syns inte från alla vinklar av någon märklig anledning...

Ni kan få en "avklädd" bild också, vecka 20+4 (sned bild, syns på högtalaren bakom mig, den hänger helt rakt i verkligenheten hehe)

28004461.jpg

ohh. kanske ska börja fota snart... men min mage är bara stor, svullen å pluffsig... :crazy: Blir bättre sen när det börjar bli en riktigt bebismage!

men din är ju fast å ser typ ut som bebismage. jag har bara blivit tjock... sladdrig å allmänt o-fast i formen på magen ;)

Kl

Min mage i vecka 27
28018500.jpg

Har även fått en ful valk på sidan :cry:
Tycker att jag bara ser fet ut, inte gravid :(

Tack:)
Men det kommer nog ta lång tid innan jag gillar min mage själv. S
en känner jag mig allmänt sunkig överhuvudtaget.
Ska klippa mig och shoppa lite snygga kläder så jag kan känna mig någorlunda fin. :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka