Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet å jag vill bara skrika ut de till alla, men idag berätta jag för en kollega som ska säga upp sig, vilket bara jag vet om. Så vi har varsin hemlighet För ingen av oss lär bli poppis hos chefen när vi berättar
Ditt barn kanske gjorde som mitt, gömde sig långt bak Minns inte riktigt vad BM sa. Något med moderkakan som låg långt bak eller något sådant.
Min mage var inte heller jätestor. Har bilder på den när jag har gått 4 dagar över tiden och den var icke stor. Ut kom en pojke på 4130 g och 53 cm ändå
blev reaktionerna från folk när jag var nere på affärn och folk frågade hur långt jag hade kvar (svarade att jag hade 2 dagar kvar till bf) så det måste ha varit samma sak med mig
Har bilder, men är lite feg för att lägga ut. Inga vackra bilder som alla andra här har
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Nej, jag känner flera otroligt ambitiösa flatteägare också, som får fram jaktchampions och som verkligen kämpar för rasen :) de finns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.