Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag skyller på att det är mitt femte barn och kanske en badboll också *s*

*KL'*

Här är min 12 veckorsmage, exakt 30% av graviditeten har gått nu (enligt senaste mens)
28221915.jpg

Snart får du nog svårt att dölja den på jobbet :)

(värst vad jag är inne i den här tråden och skriver idag, saknar magen kanske? Eller egentligen inte magen men känslan av att ha en liten däri).

Jag vet å jag vill bara skrika ut de till alla, men idag berätta jag för en kollega som ska säga upp sig, vilket bara jag vet om. Så vi har varsin hemlighet ;) För ingen av oss lär bli poppis hos chefen när vi berättar :crazy:

Haha vada da, later jag sa klok?

Jag vet att jag ser ut som 16 :D Jag fyller faktiskt 30 nasta ar!

Tack for komplimangen!

Ditt barn kanske gjorde som mitt, gömde sig långt bak:p Minns inte riktigt vad BM sa. Något med moderkakan som låg långt bak eller något sådant.
Min mage var inte heller jätestor. Har bilder på den när jag har gått 4 dagar över tiden och den var icke stor. Ut kom en pojke på 4130 g och 53 cm ändå;)

Ja jag har en väldigt bakåtlutad livmoder sa hon.

Men SÅ får du inte säga! jag har beställt en på runt 3300 och 51 cm!

:D

:eek::eek: blev reaktionerna från folk när jag var nere på affärn och folk frågade hur långt jag hade kvar:p (svarade att jag hade 2 dagar kvar till bf) så det måste ha varit samma sak med mig:)

Har bilder, men är lite feg för att lägga ut. Inga vackra bilder som alla andra här har:)

Kl:

Fina små magar ni har allihopa! Återigen känner jag mig som Dunderklumpen i egen hög person härinne i magtråden :D

Nåja, här kommer en magbild från alldeles nyss, i vecka 41 (40+0):

28248348.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka