Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

KL

En liten snabbuppdat från mig bara.

Min v 17+3 mage, blivit flyttad en v från 21/11 till 27/11.
28335697.jpg

Vad fina magar ni har :D Nära för dig nu HeRomer!!

Min livmoder är nu en bit över blygbenet så jag har typ 2 magar :rofl: man känner livmodern sen går det lite innåt och på det hänger allt fläsk. Tror stenhårt på en tjej i magen den här gången, min hy är hur finnig som helst och magen är verkligen fläskig mot när jag vänta Rasmus, då växte den bara rakt fram och nu växer den åt alla håll å kanter.

Åh min mage växer superfram, jag har säkert en pojkpojk i magen! En busunge till :love:

Jag ska uppdatera med bilder snart, har massor av besök från Sverige och Amerikat så jag har fullt upp!

så är min mage åxå. rund och ut på sidorna. och hård!!! ska den vara så hård? känner kanten plättlätt och kan inte låta bli att vara där och fingra hela tiden... sambon har börjat säga till mig att jag ska låta bli och klämma på den stackars magen. :angel:
men jag kan inte låta blir, jag är superfascinerad! när jag trycker på översidan liten till höger, känner jag magen puta ut åt andra sidan. :love:

för fösta gången i mitt liv tycker jag om mig mage.

ska fota sen och uppdatera med bild.

Här kommer min fruktansvärt gigantiska mage igen då :D
v26+1

28348412.jpg

lever gör ödlan iallafall, igår när jag lade mig kändes det som att den försökte slå sin väg ut, med båe armar och ben. det gjorde inte ont eller så, utan det kändes bara som 1000 små tomtar som stt i min mage och dansade cancan:p
Hade god lust att tända lampan och se hur det såg ut men det tror jag inte min sovande kille har tyckt så värst mycket om, hehe!

Sån söt mage. Jätteenorm är den verkligen ;)

Precis en sån mage jag beställde, men den sizen hade jag nästan med en gång jag testade positivt (v. 6-7 nånting :rofl: )

Tycker den är jättefin!

Tack!

jag får frågan när jag ska ha, och de gissar på runt december. När jag säger oktober ser de ut såhär
:eek:

fast jag VILL ju ha en stor mage... fast efteråt kommer jag nog vara glad att jag inte blir så stor (om det inte smäller till snart) för de kanske år ner fort.(+ att jag kanske slipper alla bristningar som många i släkten har...)

:rofl:

Jag tror jag kände rörelse igår kväll men jag vågar inte vara säker, kände de på dagen oxå. Mamma sa att hon tidigt kände rörelse med 2a å 3e barnet. Har gått 14 veckor nu och min livmoder är oxå en bit ovanför blygdbenet nu :bump:

Hihi ja tänk om magen fortsätter att bara växa på högersidan :eek: Vad rolig jag kommer se ut!

Men då kan jag iaf bära Sam på vänsterhöften utan problem :D

Äh tänkte ju fota min vecka 24 mage men.... jämförelse med din så ser det ut som jag ska ha trillingar :D:p
Tror du kommer vara den nöjda av oss sen närmare oktober :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 352
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025