Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag har jättelätt för att svullna, skyller på det :D Just nu är det bara kul med stor mage, men blir nog jobbigt senare!

Comfort: din såg mkt mer behändig ut :p

Vecka 9
27809064.jpg

Det hände ganska mycket med den när jag red i princip varje dag och verkligen jobbade under tiden jag var arbetslös. Men det tog lång tid efter Rasmus innan magmusklerna drog ihop sig :(

Går in i vecka 37 idag:D vill att lillskrutten ska komma ut nu!

mage-37_40909439.jpg

knycker sista knappen.....

första korten påmin mage!
de är tagna med en superkass mobilkamera, pojkvännen får aldrig tummen ur å fotar mig ju.... :crazy: o jag ligger i sängen, men har vänt på korten.....

vecka 15:
27944888.jpg

vecka 16:
27944889.jpg

om man är gravid och lite småfet och ätit hemmagjord pizza, så kan magen se ut såhär: (vecka 15, inte konstigt att folk tror det är två!!!!!!!)
27944885.jpg

*KL*

Den här helgen har jag sovit massor, och är fortfarande astrött. Magen är skitstor för att bara vara i v.10 så jag vet inte alls hur jag ska kunan dölja den här på jobbet :eek:
27960167.jpg

Oj, nu börjar det puta en del!!! Kul!!! Det är ju dessvärre (eller hur man ska se det) svårare att dölja magen nu när det börjar bli sommar och man inte alltid kan bulsa på sig en massa pluffsiga tröjor...

Jag väntar också på att magen ska synas på riktigt. Här är det mest fett som putar mer och mer (orkar inte gå och hålla in magen längre)...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka