Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Coolt, jag väntar fortfarande ett tag med att vara med här på bild! Jag har första ul och inskrivning i juli någon gång men ska ta blod och grejjer i veckan.

De e ju inte mkt till mage så därför tyckte jag de passar bättre att länka tills det är något att visa ;) Tog bild nästan varje vecka med Rasmus och tänker göra det nu oxå för att kunna jämföra, och det jag kommit fram till hitills är att jag hade mycket mera magmuskler när jag blev gravid med Rasmus, och betydligt mkt större tuttar vid den här tiden än nu, fast det finns ju lite mera hud att fylla ut den här gången :angel:

Fy vad du luras! Nu när du hade skrivit här trodde jag att jag skulle få se en magbild ju! ;)

Pmm: Du är ju som mig och fotar magen en massa =) Det blir kul sen när magen syns lite mer!

//Julia

Jag har iofs ätit en hel påse chips nu på kvällen, det är nog därför jag ser lite uppsvälld ut
;)

:D Nyfiken i en strut, jag ska ta en imorrn!

Ska bli intressant att se bilderna som kommer om 7 månader :D

Jag är VÄLDIGT glad över att vi slipper dela (även om det inte är försent än!). Min dag är helig *fjantig barnrumpa*

Haha var glad att du fick med ansiktet i alla fall! När jag bett min sambo ta bild på magen så har han tagit mig väldigt på orden. Tror det finns en bild från hela graviditeten där hela mitt huvud är med, annars är jag oftast halshuggen.

(å andra sidan ber man en man om magbilder så ska man kanske inte räkna med annat än magen? ;))

Senast ändrad:

Ursäkta att jag hoppar in här, jag är inte gravid, men måste kika lite på alla era fina magar! Jag är sjukt sugen på en fyra nu, men kroppen säger nej med stora bokstäver tyvärr, den sista graviditeten tog hårt på den....

Men jag kikar och låtsas att jag snart kan få vara med här med :D

*kl*

Snart kan jag oxå va med här!!! :banana:

Är i dagsläget i vecka 8 (enligt sista mens osv) :D

Ska på inskrivning den 9/6 (då i vecka 10) å det ska bli sjukt spännande men samtidigt jätteläskigt! Första för mig! :bump:

Weee grattis! Vad manga vi ar som ska ha ungefar samtidigt, kommer bli varsta bukekrashen med nedbitna naglar och nervsammanbrott nar vi ligger och krystar allihop! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka