Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Weee grattis! Vad manga vi ar som ska ha ungefar samtidigt, kommer bli varsta bukekrashen med nedbitna naglar och nervsammanbrott nar vi ligger och krystar allihop! :D

Haha! Ja när du säger det så blir vi nog några st... :D

Förmodligen... Det har vart härligt att inte behöva skämmas för sin mage, att kunna ta en extra bulle och att folk ändå bara tycker att man är vacker :D

Förmodligen... Det har vart härligt att inte behöva skämmas för sin mage, att kunna ta en extra bulle och att folk ändå bara tycker att man är vacker :D

Håller helt med. Kommer sakna att vara gravid som bara den! Men att ha en bebis att mysa med väger nog alla gånger upp saknaden. :)

Här kommer förhoppningsvis sista bilden på magen.

Magvildv43.jpg

Är alltså i v. 41+6 här, 14 dagar över tiden. I bakgrunden ser man skötbordet med en reservbebis på :D

Oj oj oj, vilken mage! Nu måste väl ändå bebis titta ut ganska så omgående!

Sätter de inte igång förlossningen hos er när man gått så långt över tiden? Här har jag för mig att man bara får gå 14 dagar över.

Ojojoj vilken mage du har... Men, snart är den lille på rätt sida! :banana:

Skäms när jag ser ditt skötbord, jag har ju inte fixat nånting i jämförelse! :o

Efter 14 dagar får man komma in för ett ställningstagande, men om de anser att man mår bra så kan man få vänta upp till en vecka till. Alltså nästan in i v 44 :eek: Men jag hoppas verkligen att jag slipper det!

eyz: Du behöver inte skämmas, jag har inte gjort nånting ;) Mamma ställde iordning skötbordet när hon packade BB-väskan för typ en månad sen :p Vilken optimist va...

kl

Jag kom på att jag inte kan lägga upp bilder än, jag har inte berättat för mina närmsta kompisar och de kollar min pixbox var dag! Så ni får vackert vänta och hålla godo med lilla magen jag redan lagt upp.

Snyggve, jag ska hålla tummarna för dig att du inte behöver vänta så länge till!

Undanflykter.....

Varje gång jag ser att du skrivit här, bara måste jag gå in och kolla om magen finns med.... Men du luras varje gång.. :D

Så togs alla bilder när Rasmus låg i magen, framför tv'n så de blev ful bakgrund eftersom maken inte alls var speciellt intresserad av att ta kort på min mage då.

Efter 14 dagar får man komma in för ett ställningstagande, men om de anser att man mår bra så kan man få vänta upp till en vecka till. Alltså nästan in i v 44 :eek: Men jag hoppas verkligen att jag slipper det!

eyz: Du behöver inte skämmas, jag har inte gjort nånting ;) Mamma ställde iordning skötbordet när hon packade BB-väskan för typ en månad sen :p Vilken optimist va...

Ingen bebis ännu? Å jag som blev galen att gå över 6 dagar!

*kl*

Dags för mage i vecka 18+6 :D Ok jag sväller upp en hel del efter jag ätit, men tycker magen redan är stor! :eek: Men jag älskar den! :love:
Gått upp 6 kg hittils! Vet inte alls vad som är normalt, men ska snart på min nästa koll på MVC, ska bli spännande!

27777369.jpg
27777362.jpg

Oh, vilken gullig och behändig mage ! :love:

Sådär hade säkert min sett ut om jag inte vore vadderad runtom :angel:
(ska ladda upp lite bilder på min mage i helgen)

haha, jag drar ju in min stötdämpning :D

Skulle jag låta det hänga fritt skulle jag se ut som 12 månaden :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 363
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka