Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Min mage nyss, dumt att fota den när de är ljust ute :angel:

18+3 enligt mensen (som stämde med Rasmus ankomst) och 17+2 enligt UL (Vilket jag hoppas mera på för att ha bättre marginal till nyårsafton!)

090807_48391590.jpg

En liten bit under naveln syns en 4 kant, där satt plåstret efter fostervattenprovet. Och kollar man väääääldigt noga, syns en litenliten prick ner mot hörnet närmast troskanten där de stack mig. (:crazy: Ryser fortfarande när jag tänker på vad de gjort :crazy:)

Men jäklar vad den växer!!!! Och du, tänk så himla bra det är att de kan göra såna här grejjer (fvp och ul). Hoppas de ringer på måndag redan, bara helgen kvar.

Jag har bara 12 dagar kvar till mitt ultraljud, ska bli så spännande! Fast jag vill helst att tiden ska gå sakta, för dagen efter åker jag hem till Irland igen och kommer inte till Sverige förrän nästa år!

Prata med en kompis som arbetar på sjukhuset. Det var lugnande, fick mig verkligen att inse att uppsala är ett forsknings sjukhus och inget vanligt sjukhus ;) därför kollas minsta lilla upp. Hon sa även att provet till 99% säkert redan var klart idag, för de tar bara några timmar tydligen.

Hon hade semester i fredags.

Maken fångade magen på bild när vi var och bada idag, den är inte lika stor mitt på dagen när man håller igång.
28927325.jpg

Det är ingenting mot hur de såg ut på slutet med Rasmus, eller 3 dagar efter förlossningen :eek:
Har ju minst 22 veckor kvar de kan växa på sig ;) Synd bara att de krymper när jag slutar amma.

Hoho vet hur det är, har fått tillbaka en vanlig C-kupa nu :D Skönt som fan iofs, amning var ingen hit med läckande tuttar osv osv osv

Mina är 70A i vanliga fall som jag just nu får pressa ner i 75C och har ju som sagt några veckor kvar.
Jag klarade mig faktiskt rätt bra, de läckte inte så mkt när de förstod att de inte behövde komma från båda tuttarna samtidigt! Men tryck var de, släppte Rasmus sprutade de minst 1 meter. Kanske därför jag slapp mjölkstockningar och såtiga bröstvårtor för han behöver bara ligga där och svälja ;)

åh jag som tycker det är super nu när tuttarna äntligen är tillbaka i ursprunglig strl.

Det är tungt att bära runt på tuttar fyllda med milk tyckte min rygg :D

Jag håller med dig, jag är helnöjd med att inte se ut som Dolly mer! Och mjuka och goa är dom! (i 19 veckor till :D)

KL

En liten bild på min mage i vecka 18+0. Nu tycker jag nog att det blivit en liten kula, och på torsdag så är det dags för ultraljud! Spännande!

180.jpg

Sambon undrar när mina boobs ska börja växa :D. Än så länge har de väl kanske ökat ngt i storlek, men inget jättesynligt.
När börjar de fyllas med mjölk egentligen?

Med Rasmus kom de inte ut mjölk först efter förlossningen, nu kan jag mjölka ur men de har jag kunnat ända sen Rasmus sluta amma för typ 1½ år sen!
Vissa växer brösten inte ens på.

Mina växte inte alls under förra grav, och mjölk kom först 5 dagar efter förlossningen. Det KAN nog komma från v 20 tror jag.

Jag har läckt ur tuttarna sedan v.18 ungefär.
Nu rinner det hela tiden, så amningsinlägg är ett måste! :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 239
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar