Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Gud så fin du är!!!!

Voltis: Jättehärlig kula! Jag vidhåller att det absolut är en liten tös där inne =)

//Julia

Tröjan är från H&M, jag älskar färgen! Hoppas jag kan ha den sen efteråt också.

Tack båda två, jag får väl försöka njuta lite mer trots att jag redan är så otymplig! Bollen är nämligen rätt så hård!

Hehe, jag är det nya experimentet om huruvida kvinnor ska vara gravida i 1½ år :devil:
Nä allvarligt så har jag "bara" 16 dagar kvar till bf :bump:Förslagsvis kan jag tänka mig att föda idag...fast det får jag inte för Johan så på söndag är en bra födadag *s* Jo, det är mitt femte barn föresten :)

Haha jag misstänkte det, har du lagt upp bilder här på andra graviditeter också? Härligt med fem, jag vill också ha massor! :bump:

Hehe tack! :D
Jo alltså alla säger det, jag tror det, har drömt det mm. Att det är en tjej alltså.
Så det kommer nog bli en kille ;)

Nej, min än så länge yngsta är 8 år gammal och jag hade inte hittat hit :) Det här är sladdisen som inte alls var inplanerad, men det är härligt med många barn, hela tiden nåt som händer *s*

Tobias fyllde 16 i april, Daniel fyllde 15 förra veckan, Viktor fyllde 12 i juni och Louise fyllde 8 i juli :)
Så iofs kan det vara bra att gå in i oktober så inte Daniel och Storm fyller samma månad *tänker positivt kring att gå tiden ut* :D

Jo det ska hon :) Hennes pappa har sagt i flera år att om han nån gång mot all förmodan skulle få en dotter till så ska hon heta Storm...gissa vad hans första fråga när fvpsvaret kom var? Inte om allt såg ok ut utan vilket kön *s* Jag hann knappt säga flicka klart innan han fick ur sig att "hon heter Storm" :)

Alltså du är så naturligt vacker och har sådan utstrålning + jättefin hårfärg ( hoppas hoppas hoppas Ella också fortsätter med sitt röda )..

Här haglar komplimangerna, tror jag ska lägga in bilder lite oftare :D Tack :love:

Hårfärgen är dock jättefejkad, även om jag själv alltid föredragit att vara röd! Det passar liksom hela min filur. Ja hoppas Ellas röda håller i sig, det är så fint! Vad har du själv för hårfärg?

Nåt annat tydligen, det var nämligen min första fråga också *s*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 251
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18