Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gud vad härligt!
Badat en gång i sommar, i halmstad, försökte också flyta men sjönk bara haha. Men hade större mage än dig då redan .
Din ser fortfarande så där härligt smidig ut!
tycker inte det hänt så mycket, men jämförde med vecka 30....
så visst händer det grejjer!
tyckte magen hade blivit enorm i vecka 30, men nu börjar jag inse att det inte är så konstigt att jag inte kommer i mina jeans längre...
Åååå, vad härligt det ser ut!!!! Nu har din mage "jämnat ut sig". Den växte så mycket i början, men nu ser den inte så stor ut längre (i förhållande till vilken vecka du är i). Det är kanske för att jag jämför med min... får se när jag får tid att fota och lägga ut en ny bild.
tror ni det betyder att ja snart ska föda?
vore ju ganska skönt å slippa denna bulan.
å är det inte lite tidigt att den sjunkr redan? är ju bara i v 33....
skulle sätta på mig strumpan förut och de byxorna ja hade på mig är i minsta laget, så allt trycktes uppåt när jag böjde mig fram ,vilket ledde till att ja började må illa....
nä, nu får gubben hålla sig hemma och änmäla "vård av gravid" fram tills förlossningen.....
Det vore nåt va, att bli av med kulan ! Nä, vi får väl hoppas att bebisen stannar ett tag till, fast det är ju ändå inte sååå många veckor kvar så den skulle säkert klara sig galant! Skönt när man kan tänka så. Jag minns från förra graviditeten att jag pustade ut lite när bebisen var "klar" (vilket jag själv ansåg att den var någon månad innan BF).
Jag minns faktiskt inte när min mage sjönk förra gången. Fast när jag tittar på kort så ser den inte speciellt sjuken ut ens två dagar innan jag födde.
Här är en bild på min mage 2 dagar innan William föddes:
tycker åxå det känns skönt nu när ja vet att den har en stor chans att överleva om den föds! kan slappna av på ett helt annat sätt och bara förbereda mig, men insåg förut att när det väl är dags kommer jag att få panik, för jag inte hunnit förbereda mig tillräckligt!!!!!
Min mage ändrade form vaje vecka de sista 10 veckorna med Rasmus.
Jag har fortfarande inte riktigt insett att de kommer en bebis till snart, fast jag kan if inte heller riktigt förstå att den söta vilda 2 åring som springer runt och härjar 24/7 faktiskt oxå bott där inne
Fast jag förberedde mig ingenting sist. Visst berättade barnmorskan om det mesta på föräldragruppen, men allt kändes bara otäckt att lyssna på så det var nog inget jag tog till mig. När vi tittade på förlossningsfilm var det som alla tjejerna satt och höll andan och knappt vågade titta... Jag läste inte på något själv i alla fall.
Jo, det jag skulle säga var att jag tyckte att min kropp och psyke fixade det själv på något sätt när det började närma sig BF. Man mognade liksom in i rollen och tillslut ville man ju bara bli av med den där magen och träffa sitt lilla underverk!
Nu känns det återigen som -shit, ska jag trycka ut bebisen ! Men jag utgår från att jag ska mogna med rollen denna gången också...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Det var ungefär det de flesta vettiga sa, men med tillägget att bernersenner tyvärr ofta har ledproblem och är en stor hund, och att en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.