Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Spännande värre, under 50 dagar kvar ju! Vilken fin kula du har! Och nu är det månaden innan månaden du ska ha barn Sista barnfria september har passerat för din del
*kl*
Här är min feta degklump till mage.
V. 14 (13+1)
Inte stor skillnad alls om man jämför med v. 8 (7+0), tänk om det inte är nåt där inne utan bara min kropp som spökar med mig.. Enda skillnaden är att jag gått ner i vikt, -0,5 kg sen inskrivningen haha. Som sagt, min kropp driver säkert med mig. 1 månad kvar till UL, bara att hålla ut till dess.
I början svullnar tarmarna och det kan puta regält. Sen flyttar tarmarna om sig för att ge plats åt livmodern och då kan magen helt plötsligt krympa igen för att sen efter v.12 när livmodern når ovanför blygbenet, komma en riktig bebismage
Vad kul att se din mage! Den ser nästan ut som min på morgonen, men jag har gått upp 1-2 kg, så det har lagt sig ett fettlager på den... Men nu har jag slutat må illa, så nu ska jag sluta äta mat hela tiden.
Jag återkommer imorgon eller på måndag med bild på min mage.
Jag tror förresten också ibland att magen är tom, fast då brukar jag tänka att man inte skulle ha en massa konstiga symptom om det vore så.
Vilka fina bebismagar ni har alla!!! Och vad skönt för er Comfort (om du inte redan fått, ska kolla vidare i de andra trådarna strax), voltis och Larkin att ni inte har så lång tid kvar. Tyvärr kunde jag inte se comforts sista bild...
Ja, jag gick också ner i vikt först och nu som först i vecka 23 är jag uppe i min utgångsvikt (fast då finns det ju en del att ta av här). Fast jag räknar vikten från när jag blev gravid eftersom jag hade min inskrivning så sent och då hade jag redan hunnit gå ner 2 kg.
Smidig vet jag inte, jag är redigt trött på den nu. Men rätt liten, jämförde med bilder från förra graviditeten och den är nog mindre den här gången. Definitivt lägre! Hoppas det betyder att ungen kommer ut snabbare än storebror.
Jag har dom senaste dagarna tyck att min mage krympt till typ obefintlig, igår tog maken några kort på den som jag även tänker visa er nu. 1. Varför kan man inte kolla in i kameran för så de inte ser ut som man skelar? (Kanske se lite glad ut oxå?) 2. Magen har absolut inte krymt
Hatar ju min profil oxå så det gör ju rätt mkt, sen en make som suckar varje gång man kommer med kameran gör ju inte saken smidigare. "Men ta dom j*vla korten då så de blir gjort..."
Får väl börja köra med självutlösaren och fixa bilderna själv istället
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundträning Ah, jag trodde de hade båda varianterna. Finns en del träningskoppel för bruks som har dubbla stopp, får kanske leta reda på ett sånt om...
Hundavel & Ras I så fall borde hon ju titta på vinthundarna. De är förvisso inget för den som vill ha framgångar på lydnadsplanen, men tränar man korta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.