Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*KL*

Nuså, 26 veckor. 100 dagar kvar!!

29475191.jpg

29475190.jpg

OMG!!
What a beauty!:love:

Du strålar verkligen! Skitfin färg på tröjan och håret, det passar alldeles utmärkt på dig.:)

Tänk att du snart ska ha en bebis till, det var ju inte länge sedan du la ut bilder på Sam när han var jätteliten. Han ser verkligen skitgo ut:D

kl

Här kommer förhoppningsvis min sista bild i denna tråden!

v 39+0

29501081.jpg

Inatt hade jag två förvärkar som gjorde riktigt ont:banana:

nu vill jag inte vara med här längre ;)

Ah spannande med onda forvarkar hihi. Vilken fin kula du har! Hoppas du snart slipper den, nu vill vi se dig i skruttraden istallet :bump:

Du ska se att nästa bild du lägger in är på vad som är I din mage.;)

Jag är avis. Jag ser ut som dig och jag är i v 25.:mad: Är allt en liten tjockis jag.;)

Jaaa nu håller vi tummarna för att inte se dig i denna tråden mer!! :banana:

Min får hänga med lite till, bild kommer snart :D

Du som klagat på en litenmage, j*klarns vad den har vuxit ser ju ut att vara månader i mellan de sista bilderna!

Bebis borde ju tycka det är trångt där inne nu. Fast jag förstår att man inte vill komma ut till det här skitvädret ;)

Dags för vecka 37 (+4)

29502201.jpg

29502203.jpg

Och ja, den är så spänd som den ser ut att vara :D, men det har den varit hela tiden i princip. Och nej, fortfarande inte bristningar! ;)

oj vad jag hoppas att ni har rätt!!

Jag fick peta till sambon och säga att jag fått två förvärkar, han flög upp och sa att han inte hinner bli pappa idag :rofl:

Pmm, ja jag tycker ned den ser mycket större ut än förra veckan, men undrar om inte vinkeln luras lite.. ska till BM imorgon så få se om jag har vuxit (hade inte vúxit nåt sisit, 33 cm)
ska bli spännande!

Du kan ju hälsa din sambo att det kommer komma ur en hel startfemma därifrån :D

Haha då skulle han bli lycklig :D Men en målvakt kan jag väl klämma ut iaf!
Iof sa han i går att om det blir en kille kan han ju inte ägna sig åt Innebandy, ger ju inga pengar :rofl:

Vindvissla: ja jag vet inte vad för sorts hud jag har, det enda jag vet är att jag har supertunnhud, så det kanske har hjälpt :idea: Eller att jag halvåret innan graviditeten just hade gått ner 13 kg, skinnet kanske fortfarande var elastiskt efter det? :idea:

Det låter bra det, målvakter är rätt snälla ungar har jag hört ;)

(lyser det igenom att jag var målis eller? :D)

Vindvissla: ja jag vet inte vad för sorts hud jag har, det enda jag vet är att jag har supertunnhud, så det kanske har hjälpt :idea: Eller att jag halvåret innan graviditeten just hade gått ner 13 kg, skinnet kanske fortfarande var elastiskt efter det? :idea:

Det kan säkert ha varit så. :)
Jag gick ner massor i vikt innan jag blev gravid med första barnet och därav mkt lös hud på magen. Fick inte en bristning under någon av mina graviditeter. Men tyvärr så har jag ju bristningar sedan innan, sen viktuppgången i yngre år. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18