Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

är du säker på att ni inte har räknat bort 10 veckor?! Vilken mage!

Vilken duktig kille du har iallafall, min blev borttagen förmånen att fota efter ett par veckor där han mer zoomade in min röv eller fick med aqllt annat än mig, så då övergick jag till dåliga spegelbilder - tom han säger att de bilderna är bättre än hans :rofl:

kpist: shit ja du har ju rätt, idag var det ju först!
fast det spelar ingen roll att du "ska" ha efter mig, du kommer få på tisdag tror jag :laugh:

Jag kör självutlösare varje gång, annars skulle det aldrig bli bilder haha. Sambon tycker bara att fota magen är fånigt :D

Din är superfin!! Ska bli jättespänannde att se Rasmus lillasyster sen!:love:

Nej jag tror inte de, har ju gjort 3 UL och ska på 3d nu i slutet av oktober :bump:

Såhär sågjag ut vid ungefär samma tidpunkt när Rasmus bodde där inne, som ni kanske märker har maken utvecklats inom sina mag-fotokunskaper :D (Men han tycker fortfarande det är fånigt...)

phpnmw1s0.jpg

phpbutftt.jpg

(Vad är de för skit som går på tv igentligen???)

Jag säger som de andra, vilken liten fin och smidig mage! Det blir spännande att se hur stor bebis som tittar ut (är även nyfiken på Comforts ;)).

Ja, du har verkligen en jättefin kanonkula! Och den ser ju ut att växa som den ska! Sist tyckte jag också att din mage hade "krympt" men nu tar jag tillbaka det ;)...

Jag säger som de andra, vilken liten fin och smidig mage! Det blir spännande att se hur stor bebis som tittar ut (är även nyfiken på Comforts ;)).

DET är jag med!! :D

Fan med det blev en till bild, men nu VÄGRAR jag en vecka till! (tror ni det funkar med utpressning?)
haha, ut - pressning! ja det borde ju funka, hmm... :p

40+0
första dagen på övertid...

29566704.jpg

Man ser ju att förra veckans bild var lite missvisande, är ju inte jättestor än. Lätt och smidig och kommer fortfarande ner och knyter skorna utan problem, som tur är.

Min mage e större :o och det är lååååångt kvar...
Trist att gå över men det behöver ju inte bli så länge! Se till att titta ut nu lill-Comfort, vi vill se en bild på dig nu!!!

Magen är exakt lika stor som med Rasmus, SF 25 cm så de är dessutom mitt på normalkurvan, BM tror på en bebis i ganska precis samma size som Rasmus.

Comfort: Hejja hejaj bebis, *hehe* utpressning *hehe* Jag tycker du ska äta jätte mycke mat så bebis inte får plats ;)

Så det hann bli en magbild till iaf :D. Fortfarande så liten och söt!!
Men.... tycker faktiskt h*n ska kika ut nu! :bump:

Kommer bilder på min jätte i morgon efter bm-besöket, här kan vi inte snacka smidig längre. Eller ja.. kan faktiskt knyta skorna och så rätt hyfsat bra ändå! :laugh:

Jag har redan tippat på parkeringen vid E4 påfarten. Men det är inte bra, för jag vill hinna ta kort den här gången!

Men föder jag på parkeringen så lär ju maken hjälpa till å ha förlossningne i telefon ;)

Ja typ allt vi inte han fota med Ramsus, vi har 1 bild när vi precis blivit inskrivna och sen nästa så ligger han och skriker på mitt bröst. Vad hände där i mellan lixom ;) Lite sköna lustgasfyllebilder skulle va kul å ha å kanske nån bild på hur det ser ut där och barnmorksna och sånt.

Ah ok då vill det ju till att du hinner få lustgas :D

Här är min kula i v 31

Shit man ser ju nästan revbenen på mig, måste äta lite mer choklad!!! :D

Jättefin mage, och jag är så avis på din röda vägg! Jag vill oxå våga häftiga färger, typ den orangeatapeten som simon & thomas tapetserade med igår *wow* men när jag sen väl går i butiken vitt i typ 194803 nyanser, brunt. Tråkiga färger helt enkelt ;)

Kommer hon den sista december kan hon komma i bilen, så kan man köra jättelångsamt och säga att hon kom den 1/1 :angel:

Shit pommes vilken kanonkula du har, verkligen bara en mage som står rakt ut!

Jättevacker mage har du :)

Buhuu nu saknar jag min grodmage:

Dagen innan Ella kom ut :)
Photo_84725_1145622.JPG

Senast ändrad:

Äh jag resonerar som så att när man tröttnar så kan man måla om! :D

Cala eh ja, som en medicinboll ungefär, och hård är den också! :D Men nu verkar den ha lugnat ner sig lite i tillväxt som tur är men jag har fortfarande 69 dagar kvar att växa på :eek:

Tack båda :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 238
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar