Jag hann hem och till datorn innan dl åtminstone!
Men jag hittar inget som skulle göra att jag skulle ändra mig, så jag roar mig med att försöka hitta de övriga ulvarna.
Cirkus håller jag mot det godare hållet pga hennes sätt att resonera och aktivt leta efter ulvar, visserligen är hon duktig på att luras även som ond men med thooras röst på hennes så misstänker jag att ulvarna försökte få ut en god Cirkus.
Quarter4ever hittade misstag som gynnade den goda sidan och det har jag väldigt svårt att se att en ond Q skulle göra. Hon skulle visserligen kunna vara väldigt skicklig ond, men den här gången tycker jag att det är mer som talar för att hon skulle vara god.
Klara gör mig lite misstänksam, hon hävdar bestämt att någon har fått extra info om Cirkus, det vet bara de som har fått info... Men jag tycker att hon verkade god i början så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Mirtai, bara det att jag inte har någon känsla av henne gör att jag misstänker att hon är ond, hon är expert på att smyga under min radar, men att jag inte har uppmärksammat henne gör hennes kanske inte ond...
Artline, jag skulle vilja hålla henne åt det godare hållet, resonerar och verkar aktivt leta efter ulvarna.
Lobelia, alltid lika skicklig och lurig, men jag håller henne för neutral tills vidare.
Habina, jag förstår visserligen tanken runt kopplingen mellan henne och Novali men samtidigt så undrar jag lite om det kanske är en idé som kommer från ulvarna? Eller så är hon ulv? Jag vet faktiskt inte riktigt...
Thoora känns det som om jag redan har avhandlar, men är hon inte ond, ja då faller en hel del av mitt resonemang...