det här är thooras inlägg från igår notera särskilt att hon håller dig god cirkus, även om hon baserar det på mitt spel, ganska bekvämt av en ond siare? eller hur?
Usch, jag har jobbat i dag och nu måste jag sova ett par timmar inför en ny vaknatt.
Angående min röst i går så hade jag tänkt lägga den så redan innan cirkus röstade, men det kom lite annat emellan. Med facit i hand så har jag full förståelse för att det ser skumt ut i era ögon, men jag ville inte heller fega och leta fram någon annan att rösta på bara för att det skulle kunna bli en ifrågasatt andraröst. Att jag misstolkade bollen__s spel helt är ju verkligen beklagligt och jag får väl helt enkelt försöka bevisa min godhet genom att bidra till ulvletandet.
Nu ska jag läsa i genom på nytt, nattens händelser bör väl kunnat ge lite information. Sen blir det nog tidig röstning och sömn.
Okej, det här blir inte ett så avancerat resonemang men vi kör. Eftersom vi vet att bollen__ var god utgår jag från de som röstade på henne i går.
quarter4ever gav i går ett något tillbakahållet intryck, vilket fick mig att fundera på om det var en taktik för att inte dra på sig röster vid första lynch. Det fungerade uppenbarligen bra, inte en enda röst föll där. Hennes utstickande fjärderöst på bollen__ gör mig tämligen övertygad om att hon är god, jag tror hon skulle hålla lägre profil än så som ond.
cirkus la första rösten och det säger väl varken det ena eller det andra om hennes roll. Att q4 håller henne som god gör däremot det, inte minst med tanke på lex cirkus. Jag finner det helt osannolikt att de sitter i lyan ihop, det är på tok för utstickande att rösta på samma spelare och sen hålla varandra om ryggen. Då kvarstår bara alternativet att båda sitter på goda roller.
Jag finner det osannolikt att ingen ulv hoppade på röstningen mot bollen__ i går och eftersom jag vet min egen roll kvarstår bara hjartagna. Att hon lägger sin röst på q4 i dag gör inte saken bättre.
thoora röstar på Hjartagna