tog fram lite ( nästan allt) av det hon skrivit, jag tycker nog att det uteslutande är goda hon försöker sprida misstankar om. Hon verkar även vilja hänga på dina tankar om klara, vilket för mig säger att hon kan veta din sida (om ännu inte vilken roll) (att du är god, vilket jag med flera håller dig som pga hur du spelat, finns inget där som tyder på någon dold agenda) och passar på att försöka verka lite mindre misstänkt, Snurrfian godförklarar hon, men tror att det kan vara för att hon trodde att hon var den onda utanför lyan. det är jag tämligen säker på att hon inte var , det intryck jag fick efter gårdagen är att hon bara varit en god förvirrad snurrfian, detta efter att ha förklarat sina tankar bättre efter första dl. Artline är ett osäkert kort för mig som kan vara åt vilket håll som helst, men med tanke på att Noavli01 var ulv så kansk att det väger över positivt för henne? Iom att det var en andra röst( den första andrarösten dessutom) har svårt att förstå varför en ulv skulle riskera något så?
Hon kände sig jagad, nu tyckte inte jag att det var bara jag som jagade efter henne, tycker nog att det var flera andra som var henne på spåret faktiskt.
Rösten på mig med en jättemärklig motivering som inte går ihop nånstans. Försökte nog få mig som misstänkt omd siare, vilket också några började nojja över/ alternativt försökte spä på.
edit fetade och kursiverade de hon teoriar om, samt grönmålade bollen__ som vi vet var god.