Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om cirkus är får kan jag tänka mig att hon inte vinkat alls typ, och att ulvarna därför är väldigt osäkra på vem som är får och Q då om hon är ulv ville ha bekräftelse på nattens händelser. Iofs ville LenaH det också.
 
Jag skulle vilja rösta på Lenah för jag tycker hon spelat rakt käpprätt av banan i denna leken ,och jag är fortsatt tveksam till vart jag har henne men det är ju baserat på att jag vet min roll och det funkar ju inte som teori rent strikt
jag väljer att följa Niyama som är den enda jag tror mig veta är god (förutom mig själv då) så lägger min röst på cirkus och så hoppas jag innerligt att hon är ond och inte god
nåja nånstans måste man välja vad man ska tro på och nu gör jag det och det i god tid innan DL så det finns utrymme för att ändra rösten om nåt mer framkommer
quarter4ever röstar på cirkus
då det rent uteslutningsmässigt ser ut som att hon kan vara ond (eller så är jag tvärluradO_o)
 
Sluta gör mig så nojig :arghh: Din säkerhet är ju inte riktigt pålitlig denna lek, men jag nojar verkligen över GA. Och dig iofs också, men jag måste bara släppa det just nu.
Det är ju därför jag vill rösta på någon jag tror sitter i lyan. För att jag varit kass hittills.
 
Om cirkus är får kan jag tänka mig att hon inte vinkat alls typ, och att ulvarna därför är väldigt osäkra på vem som är får och Q då om hon är ulv ville ha bekräftelse på nattens händelser. Iofs ville LenaH det också.
Jag hade förhoppningar om att du kunde sprida ljus över cirkus/GA. :)
 
Jag hade förhoppningar om att du kunde sprida ljus över cirkus/GA. :)
och det känns lite sådär att du skriver det NU - när det är rätt obvoious att hon tror nåt liknande om dig?
för min del så väntade jag inte med att skriva ut vad jag trodde- klart och tydligt så snart jag kunde - liksom jag vet inget mer än mina egna tankar (eller ja givetvis visste jag vad ni andra skrivit innan) men tänkte att lika bra att redovisa dem och så får man svar/ mothugg utifrån det? hur annars ska man sjutton få fram nåt i en lek som denna om man inte påstår något och sen kan ta under övervägande vilka svar man får/ hur de kommer osv?
iaf så är det så jag spelar och visst det går åt skogen ibland- det är jag den första att medge- men hellre försöka än att låta bli :)
 
Röstar vi på en god när det bli samlade röster och röstar vi på en ond lär det bli samlade röster eftersom onda inte kan satsa på lottning. Om det inte uppstår en möjlighet med en lurad god och snabba röständringar i slutet.
:arghh:

Ida eller cirkus? Minst en av dom måste ju vara ond. Troligtvis båda. Men det verkar ju omöjligt att lyncha onda denna lek.
 
Sluta gör mig så nojig :arghh: Din säkerhet är ju inte riktigt pålitlig denna lek, men jag nojar verkligen över GA. Och dig iofs också, men jag måste bara släppa det just nu.

Om vi lyckas välja en ond nu så fortsätter ju leken så då finn det gott om tid att noja på även om du kanske ska koncentrera dig på nattens uppgifter i första hand då.

Jag finner det för övrigt lite lusigt att jag och lena har varandra som möjliga får snarare än ulvar.
 
och det känns lite sådär att du skriver det NU - när det är rätt obvoious att hon tror nåt liknande om dig?
för min del så väntade jag inte med att skriva ut vad jag trodde- klart och tydligt så snart jag kunde - liksom jag vet inget mer än mina egna tankar (eller ja givetvis visste jag vad ni andra skrivit innan) men tänkte att lika bra att redovisa dem och så får man svar/ mothugg utifrån det? hur annars ska man sjutton få fram nåt i en lek som denna om man inte påstår något och sen kan ta under övervägande vilka svar man får/ hur de kommer osv?
iaf så är det så jag spelar och visst det går åt skogen ibland- det är jag den första att medge- men hellre försöka än att låta bli :)
Men jag svarade ju GA om det tidigare?
 
Röstar vi på en god när det bli samlade röster och röstar vi på en ond lär det bli samlade röster eftersom onda inte kan satsa på lottning. Om det inte uppstår en möjlighet med en lurad god och snabba röständringar i slutet.
:arghh:

Ida eller cirkus? Minst en av dom måste ju vara ond. Troligtvis båda. Men det verkar ju omöjligt att lyncha onda denna lek.
jag håller iofs med dig som du sett i mina tidiga tankar idag :) en av Idahoe och cirkus borde vara ond :) så kanske lika bra att det kommer till att stå bara mellan dem? Bara en tanke?
Och är båda onda så tja då ryker det en ond oavsett ;)
 
Om vi lyckas välja en ond nu så fortsätter ju leken så då finn det gott om tid att noja på även om du kanske ska koncentrera dig på nattens uppgifter i första hand då.
Tack, jag känner pressen :laugh: :arghh:

Men först gäller det ju att se till att det blir en natt till. Och det är det jag nojar över nu. Är Ida ett bättre val ändå?
 
Tack, jag känner pressen :laugh: :arghh:

Men först gäller det ju att se till att det blir en natt till. Och det är det jag nojar över nu. Är Ida ett bättre val ändå?

Jag tror både cirkus och ida är onda så mig spelar det mindre roll jag kan ändra om du vill? för mig är det liksom ingen större skilllnad eftersom jag inte tror Lena och Q är onda ihop men det är ju svårare för dig eftersom du inte kan vara säker på mig
 
Jag tror både cirkus och ida är onda så mig spelar det mindre roll jag kan ändra om du vill? för mig är det liksom ingen större skilllnad eftersom jag inte tror Lena och Q är onda ihop men det är ju svårare för dig eftersom du inte kan vara säker på mig
Jag orkar inte tänka längre, jag vet verkligen inte vad som är bäst. Men om vi ska lyncha cirkus så bör @LenaH ändra sin röst. Men jag kan rösta på ida också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 466
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 283
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 497
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp