Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag vet!!
för att jag vet min roll och då blev det ytterst skumt med @LenaH s drev( som JAG uppfattade det då) mot mig
är beredd att tänk över igen - det enda jag vet säkert är vart jag har mig själv och troligen dig( vart fall så satsar jag på att jag ska veta det) ALLA andra kan luras hitan och ditan som jag ser det O_o
 
För att få dig att bekräfta. Hon vet ju vem ulvarna valde och genom att få dig att bekräfta vem du skyddade så vet hon också vad som hände i natt.
Aha, du menade så. Jo, jag tänkte att ulvarna säkert vill ha bekräftelse (därför jag tvekade först) men i avgörande läge så var det väl lika bra. Men då borde hon ju vara ulv och inte får? Jag funderade också på om hon bara spelade väldigt ovetande eller om hon är får som undrade om ulvarna försökt käka henne.
 
Jag har just gjort en @Klara och saker klarnade lite... Niyama - varför tror du q har drivit så hårt mot mig idag?

OM du är god så tror jag hon gjort det för att hon anser att du är den goda som är lättast att få ut(åtmintone innan hon i princip skrev ut att det var dig hon skyddade inatt.) Hon har ju försökt rikta misstankar även mot mig idag.

Jag vet att du inte frågade mig men jag svarar ändå.
 
För att få dig att bekräfta. Hon vet ju vem ulvarna valde och genom att få dig att bekräfta vem du skyddade så vet hon också vad som hände i natt.
Lägg av! :wtf:
Om jag vore ulv så vet jag redan vad som hände inatt - och då behövde jag inte fiska efter det . Punkt !:rage:
 
Aha, du menade så. Jo, jag tänkte att ulvarna säkert vill ha bekräftelse (därför jag tvekade först) men i avgörande läge så var det väl lika bra. Men då borde hon ju vara ulv och inte får? Jag funderade också på om hon bara spelade väldigt ovetande eller om hon är får som undrade om ulvarna försökt käka henne.
Men jag säger ju att hon är ulv!! Inte får!!

Sorry. :D
 
Ja, men JAG sa att hon var får förut.
Ok då. Jag tänker dock inte jaga får förrän det är absolut nödvändigt! :p

Under avd onödiga anekdoter så minns jag nu en Robinsonlek där vi till slut var typ 6 goda mot en ond utanför lyan och vi höll på och lynchade varandra i flera dagar innan vi lyckades ta kål på @Gabby_Ossi (tror jag?).... :banghead:
Ergo - jag borde veta bättre.
 
Eh nej? Hur skulle du kunna veta om du prickade fåret eller den ängeln skyddade? (Och i värsta fall kan det ju vara samma person...)
blev bara så less på att jag skulle veta nåt när jag inte gör det
sorry
Jag har skrivit att jag tror att ulvarna har koll på fåret och att det berodde på ängeln att käket missades?
och det långt innan du (kanske?) hintade om vem du skyddade?
Det borde ju i såna fall vara lika med självmord att då gå efter den som då skulle vara skyddad - om du fattar vad jag menar?
 
jag undrade just om du fått det fel för dig - för jag tycker ju att det är JAG som anfört det- men kan absolut ha missat om även Idahoe gjort det . hade inte så mycket tid att delta i lekstarten .
Ville mest observera dig på att du kan ha fattat fel :)
hann och skriv ett tillägg som du nog inte såg?
Här är exempel på Idas inlägg som jag syftade på:
LenaH verkar väldigt säker på vilka som är onda? Eller iaf några. Förvisso har hon sin berömda ulvometer, men frågan är om den funkar eller inte? Som jag skrev igår har jag ju dock henne åt godare hållet, men vet inte hur hjon kan verka så säker? Jag är nojig över vad jag missat...

Jo men jag brukar förstå mer varför, att hon har ordentliga tankar bakom? Det finns ju liksom ingen info i den här leken vilket gör mig nojig
 
För att få dig att bekräfta. Hon vet ju vem ulvarna valde och genom att få dig att bekräfta vem du skyddade så vet hon också vad som hände i natt.

Det var lite det jag var inne på också när jag tyckte du var misstänkt när du fiskade.

Sen ska vi också vara medvetna om att ulvarna nog inte valde mellan så många när de käkade, Jag tror inte de "vågade" välja niyama de väljer ju uppenbart inte sig själva och då är det bara tre kvar de och vill gärna undvika den de tror är får om de har någon ide om det och då blir det bara två kvar att välja på, bybor.

Sedan är det ju givetvis möjligt att både ängeln och ulvar valde fåret också.
 
Nej? Om du inte var helt 100 på fåret så hade du velat få bekräftat vem @Niyama skyddade för att säkerställa att jag inte är fåret.
så pass kan jag säga att jag nog haft väldigt god koll på fåret OM jag vore ond i denna leken!! det är väl rätt uppenbart iom att ingen ond åkt än att de funnit varandra - och det rätt tidigt! Liksom det jag baserat alla mina tankar och teorier om lite hårddraget
 
Jag tror inte de "vågade" välja niyama de väljer ju uppenbart inte sig själva och då är det bara tre kvar de och vill gärna undvika den de tror är får om de har någon ide om det och då blir det bara två kvar att välja på, bybor.
Precis. Och jag höll Ida, Cirkus och LenaH som troligast i lyan igår kväll, och Q möjlig. Så de väljer antagligen nån de tror jag misstänker mycket.
 
Ok då. Jag tänker dock inte jaga får förrän det är absolut nödvändigt! :p

Under avd onödiga anekdoter så minns jag nu en Robinsonlek där vi till slut var typ 6 goda mot en ond utanför lyan och vi höll på och lynchade varandra i flera dagar innan vi lyckades ta kål på @Gabby_Ossi (tror jag?).... :banghead:
Ergo - jag borde veta bättre.

Känner inte riktigt igen, den enda Robinsonleken jag lekt var med anonyma nick... hette Godzilla. Fast jag var kanske ond utanför lyan då?
 
DL4

19.22 LenaH röstar på quarter4ever
20.11 Niyama röstar på cirkus
20.26 glömmerallt röstar på cirkus
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 467
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 288
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 497
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp