Ett försök till teorier. Ber oöm ursäkt, trötthet och fokus på irl gör mig ännu mer förvirrad än vad jag redan var. kvarvarande spelare:
Idahoe - Jag!
Niyama - jag tror att någon vid det här laget hade protesterat om inte hennes hintar stämde, oavsett om det skulle underlätta för onda eller inte. så jag tror hon är god.
LenaH - alltså jag har ju trott att Lena var god rätt länge nu. Men det stör mig lite att hon fortfarande verkar så säker, trots att ingen info finns och trots att ulvometern uppenbarligen inte är ordentligt kalibrerad eftersom hon haft fel om Lobelia, Sookie, Paddington dvs alla hon röstat på hittills. Och nu mig då. Men så mycket fel brukar inte Lena ha som god, hon brukar vara sjukt skicklig på att hitta lyan direkt. Det gör mig tveksam faktiskt.
Q - Tja mina misstankar från igår står kvar här. Hon försvarar sig ivrigt men det brukar ju Q göra oavsett roll tycker jag. Så njäe, hon har allt potential att vara luden fortfarande.
Cirkus - har legat rätt lågt mot hur hon brukar (nejnej, här kastas ingen sten i glaspalatset
) vilket kan ha med irl att göra om jag förstått det rätt. Sånt händer oss alla och säger egentligen inget om roll.
Med det sagt är jag ändå helt klart tveksam till cirkus. Tycker hon bla ifrågasatte hintar om ängeln på ett sätt som fick mig fundersam, samt inte varit särskilt drivande i sina teorier, hon brukar vara ganska skarp annars.
GA - tycker jag väl har verkat rätt vettig, fram till igår kväll då det svamlades en del. Dels var det något som hon uppfattat helt fel (kommer inte ihåg vad) och dels tyckte jag kommentaren om att hon trodde lyan trodde hon var fåret var rätt märklig. Så jag vet inte riktigt vart hon står.
Sammanfattningsvis här vid "lägerelden" tror jag att de 3 onda finns bland Q, Cirkus, GA och kanske även Lena.
Ingen aning vem av dom jag kommer rösta på ännu. Och allt prat om att följa röster fram och tillbaka gör mig bara snurrig