jag måste än en gång högljutt protestera mot detta - för jag VET att din ulvometer inte fungerarUlvometern har inte visat sig kass än, det är fårometern som aldrig inhandlats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag måste än en gång högljutt protestera mot detta - för jag VET att din ulvometer inte fungerarUlvometern har inte visat sig kass än, det är fårometern som aldrig inhandlats.
Paradoxalt nog rösten på q i DL2.Jag avvaktar lite. Kommer vara här till och från fram till dl.
Varför är du säkrare på Ida? (Du har säkert skrivit det, men kan du återge kort eller länka?)
Det var ju ett ruskigt tydligt svar på varför du bestämt dig för att jag är ond...Ulvometern har inte visat sig kass än, det är fårometern som aldrig inhandlats.
Men jag har hittills inte röstat på nån jag tror är ulv!jag måste än en gång högljutt protestera mot detta - för jag VET att din ulvometer inte fungerar
Jag avvaktar lite. Kommer vara här till och från fram till dl.
Varför är du säkrare på Ida? (Du har säkert skrivit det, men kan du återge kort eller länka?)
Varför är rösten påQ misstänkt menar du?Paradoxalt nog rösten på q i DL2.
Sen är det mest indicier, hon kommer med lite vaga teorier som hon sen släpper och lite för att hon Godförklarade mig ganska tidigt.
bara det i sig är väldigt skumt egentligen?Men jag har hittills inte röstat på nån jag tror är ulv!
Hm, jag tycker det skummaste var hennes misstankar/nojor mot dig (att du pekar ut onda/goda så säkert utan så mycket teorier) när jag snarare ser det mer som typiskt dig när du är god. Tillägg: Du spelade ju väldigt byboaktigt runt dl 1, så det är ju inte så konstigt att hon också uppfattade tänker jag.Paradoxalt nog rösten på q i DL2.
Sen är det mest indicier, hon kommer med lite vaga teorier som hon sen släpper och lite för att hon Godförklarade mig ganska tidigt.
Den nojan har inte direkt minskat nu när hon bestämt sig för att jag är ond. En god lena brukar inte tvärsäkert rösta på tre olika goda på raken utan att ifrågasätta sin säkerhet något är min upplevelse. Hon brukar tvärtom kunna peka ut alla onda typ dag 1Hm, jag tycker det skummaste var hennes misstankar/nojor mot dig (att du pekar ut onda/goda så säkert utan så mycket teorier) när jag snarare ser det mer som typiskt dig när du är god.
...
hm jag tror du tolkade LenaH lite fel?Hm, jag tycker det skummaste var hennes misstankar/nojor mot dig (att du pekar ut onda/goda så säkert utan så mycket teorier) när jag snarare ser det mer som typiskt dig när du är god. Tillägg: Du spelade ju väldigt byboaktigt runt dl 1, så det är ju inte så konstigt att hon också uppfattade tänker jag.
Varför var rösten på Q skum?
Ska läsa igenom cirkus inlägg igen...
Ja, hon brukar definitivt vara bättre på att hitta onda men har ju också fel ibland och ärligt talat har alla goda varit dåliga denna lek. Men ifrågasätta sin säkerhet tycker jag inte hon brukar, hon är ju typ en annan variant av Q som kör rätt in i kaklet och sen hoppsan det blev fel.Den nojan har inte direkt minskat nu när hon bestämt sig för att jag är ond. En god lena brukar inte tvärsäkert rösta på tre olika goda på raken utan att ifrågasätta sin säkerhet något är min upplevelse. Hon brukar tvärtom kunna peka ut alla onda typ dag 1
Va? Jag skriver ju om Ida?hm jag tror du tolkade LenaH lite fel?
som jag tolkar det så är det @Idahoe hon menar som godförklarar henne Med Stort G -inte jag?
Det är väl ändå jag som hade nojor mot LenaH i rättvisans namn?
jag undrade just om du fått det fel för dig - för jag tycker ju att det är JAG som anfört det- men kan absolut ha missat om även Idahoe gjort det . hade inte så mycket tid att delta i lekstarten .Va? Jag skriver ju om Ida?
Jag har just gjort en @Klara och saker klarnade lite... Niyama - varför tror du q har drivit så hårt mot mig idag?Hm, jag tycker det skummaste var hennes misstankar/nojor mot dig (att du pekar ut onda/goda så säkert utan så mycket teorier) när jag snarare ser det mer som typiskt dig när du är god. Tillägg: Du spelade ju väldigt byboaktigt runt dl 1, så det är ju inte så konstigt att hon också uppfattade tänker jag.
Varför var rösten på Q skum?
Ska läsa igenom cirkus inlägg igen...
Hm, jag fick för mig att cirkus också skrivit om @LenaH på ett sätt jag reagerat på, men jag hittar inte det. Dock skumma inlägg i diskussionen ang. mig, men annars finns ju inte så mycket att gå på.Ska läsa igenom cirkus inlägg igen...
Jag har röstat på får. Bä. Korkat av mig, jag borde veta bättre.bara det i sig är väldigt skumt egentligen?
"Det som ser ut som en ulv -är en ulv" är väl myntat av dig i lekarna om jag minns rätt?
Jag vet inte?Jag har just gjort en @Klara och saker klarnade lite... Niyama - varför tror du q har drivit så hårt mot mig idag?
ja men sånt händer förlåt men det var en rolig kommentarJag har röstat på får. Bä. Korkat av mig, jag borde veta bättre.
För att få dig att bekräfta. Hon vet ju vem ulvarna valde och genom att få dig att bekräfta vem du skyddade så vet hon också vad som hände i natt.Jag vet inte?