Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag avvaktar lite. Kommer vara här till och från fram till dl.

Varför är du säkrare på Ida? (Du har säkert skrivit det, men kan du återge kort eller länka?)
Paradoxalt nog rösten på q i DL2.
Sen är det mest indicier, hon kommer med lite vaga teorier som hon sen släpper och lite för att hon Godförklarade ;) mig ganska tidigt.
 
Jag avvaktar lite. Kommer vara här till och från fram till dl.

Varför är du säkrare på Ida? (Du har säkert skrivit det, men kan du återge kort eller länka?)

Jag planerar också att vara här till till och från fram till deadline men tills vidare

glömmerallt röstar på cirkus

se tidigare teorier anledningen till henne och inte idahoe beror på att niyama valde cirkus och eftersom jag känner mig rätt trygg i att niyama är god och av vi verkar välja mellan samma finner jag det klokast att rösta som henne.
 
Paradoxalt nog rösten på q i DL2.
Sen är det mest indicier, hon kommer med lite vaga teorier som hon sen släpper och lite för att hon Godförklarade ;) mig ganska tidigt.
Varför är rösten påQ misstänkt menar du?
Och jag tyckte du spelade vårdslöst på ett sätt som bara en "oviktig" god roll skulle göra
 
Paradoxalt nog rösten på q i DL2.
Sen är det mest indicier, hon kommer med lite vaga teorier som hon sen släpper och lite för att hon Godförklarade ;) mig ganska tidigt.
Hm, jag tycker det skummaste var hennes misstankar/nojor mot dig (att du pekar ut onda/goda så säkert utan så mycket teorier) när jag snarare ser det mer som typiskt dig när du är god. Tillägg: Du spelade ju väldigt byboaktigt runt dl 1, så det är ju inte så konstigt att hon också uppfattade tänker jag.

Varför var rösten på Q skum?

Ska läsa igenom cirkus inlägg igen...
 
Hm, jag tycker det skummaste var hennes misstankar/nojor mot dig (att du pekar ut onda/goda så säkert utan så mycket teorier) när jag snarare ser det mer som typiskt dig när du är god.

...
Den nojan har inte direkt minskat nu när hon bestämt sig för att jag är ond. En god lena brukar inte tvärsäkert rösta på tre olika goda på raken utan att ifrågasätta sin säkerhet något är min upplevelse. Hon brukar tvärtom kunna peka ut alla onda typ dag 1
 
Hm, jag tycker det skummaste var hennes misstankar/nojor mot dig (att du pekar ut onda/goda så säkert utan så mycket teorier) när jag snarare ser det mer som typiskt dig när du är god. Tillägg: Du spelade ju väldigt byboaktigt runt dl 1, så det är ju inte så konstigt att hon också uppfattade tänker jag.

Varför var rösten på Q skum?

Ska läsa igenom cirkus inlägg igen...
hm jag tror du tolkade LenaH lite fel?
som jag tolkar det så är det @Idahoe hon menar som godförklarar henne Med Stort G -inte jag?
Det är väl ändå jag som hade nojor mot LenaH i rättvisans namn?
tillägg; eftersom jag tror att det bara är jag som anfört att LenaH verkar så säker? reserverar mig för om fler har skrivit det :crazy: jag har inte haft tid att delta "som vanligt " så jag kan ha missat?
 
Den nojan har inte direkt minskat nu när hon bestämt sig för att jag är ond. En god lena brukar inte tvärsäkert rösta på tre olika goda på raken utan att ifrågasätta sin säkerhet något är min upplevelse. Hon brukar tvärtom kunna peka ut alla onda typ dag 1
Ja, hon brukar definitivt vara bättre på att hitta onda men har ju också fel ibland och ärligt talat har alla goda varit dåliga denna lek. Men ifrågasätta sin säkerhet tycker jag inte hon brukar, hon är ju typ en annan variant av Q som kör rätt in i kaklet och sen hoppsan det blev fel.
 
Va? Jag skriver ju om Ida?
jag undrade just om du fått det fel för dig - för jag tycker ju att det är JAG som anfört det- men kan absolut ha missat om även Idahoe gjort det . hade inte så mycket tid att delta i lekstarten .
Ville mest observera dig på att du kan ha fattat fel :)
hann och skriv ett tillägg som du nog inte såg?
 
Hm, jag tycker det skummaste var hennes misstankar/nojor mot dig (att du pekar ut onda/goda så säkert utan så mycket teorier) när jag snarare ser det mer som typiskt dig när du är god. Tillägg: Du spelade ju väldigt byboaktigt runt dl 1, så det är ju inte så konstigt att hon också uppfattade tänker jag.

Varför var rösten på Q skum?

Ska läsa igenom cirkus inlägg igen...
Jag har just gjort en @Klara och saker klarnade lite... Niyama - varför tror du q har drivit så hårt mot mig idag?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 467
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 288
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 497
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp