Haha! Hellre Ida än cirkus för min del. Just för att jag misstänker att cirkus är får om hon är ond.@LenaH @glömmerallt
ida eller cirkus?!
(jag sitter säkert och ropar på onda nu och frågar vilken god vi ska lyncha )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Hellre Ida än cirkus för min del. Just för att jag misstänker att cirkus är får om hon är ond.@LenaH @glömmerallt
ida eller cirkus?!
(jag sitter säkert och ropar på onda nu och frågar vilken god vi ska lyncha )
vart är Idahoe och cirkus ?
Helst vill jag ju lyncha q, just för att ingen av de andra är här.Jag orkar inte tänka längre, jag vet verkligen inte vad som är bäst. Men om vi ska lyncha cirkus så bör @LenaH ändra sin röst. Men jag kan rösta på ida också.
Haha! Hellre Ida än cirkus för min del. Just för att jag misstänker att cirkus är får om hon är ond.
INGEN MER TID ATT FUNDERA NU!Fast är hon får är det bra att få ut henne för då kan vi ju sluta misstänka varandra så mycket fortsatt i leken?
Jag får hellre ut fåret
Jamen jag tvekar ju så!!Fast är hon får är det bra att få ut henne för då kan vi ju sluta misstänka varandra så mycket fortsatt i leken?
Jag får hellre ut fåret
Alltså, med tanke på vad jag skrivit så antar jag att detta säger en del om Ida? Visst, ulvarna kan ha försökt käka fåret men även om LenaH är ond så finns ju två onda till, så varför chansa när det faktiskt finns saker som tyder på hennes godhet?klockan rinner iväg och jag är fortfarande ute.
Jag hinner inte fundera mer eller läsa igenom mer ordentligt utan får gå på vad jag redan funderat kring redan.
Det som stör mig mest nu är ändå hur himla säker lena är och att hon tvärsäkert pekar ut folk och tror andra ska ta hennes ord som sanningl trots att hon bara haft fel hittills. Så gör man väl inte som god tänker jag, snarare blir man mer försiktigt om man inser att man haft helt fel.
Idahoe röstar på LenaH
motivera (tror nåt behövs?!)Glömmerallt ändrar röst till idahoe (från cirkus)
eller hur!quarter4ever ändrar till lenaH
känns ändå klart ulvigast för mig
motivera (tror nåt behövs?!)
Bäst var ändå när det stod JAG ändrar till LenaH!eller hur!