Landslagslägret (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, då ändrar jag till Ida eftersom det inte spelar nån roll för @glömmerallt och @LenaH säger hellre Ida.

Niyama ändrar röst till Ida
enligt tidigare teorier om hennes misstankar mot LenaH som jag tycker baseras på hur LenaH är typiskt som god osv
 
klockan rinner iväg och jag är fortfarande ute.
Jag hinner inte fundera mer eller läsa igenom mer ordentligt utan får gå på vad jag redan funderat kring redan.
Det som stör mig mest nu är ändå hur himla säker lena är och att hon tvärsäkert pekar ut folk och tror andra ska ta hennes ord som sanningl trots att hon bara haft fel hittills. Så gör man väl inte som god tänker jag, snarare blir man mer försiktigt om man inser att man haft helt fel.
Idahoe röstar på LenaH
 
klockan rinner iväg och jag är fortfarande ute.
Jag hinner inte fundera mer eller läsa igenom mer ordentligt utan får gå på vad jag redan funderat kring redan.
Det som stör mig mest nu är ändå hur himla säker lena är och att hon tvärsäkert pekar ut folk och tror andra ska ta hennes ord som sanningl trots att hon bara haft fel hittills. Så gör man väl inte som god tänker jag, snarare blir man mer försiktigt om man inser att man haft helt fel.
Idahoe röstar på LenaH
Alltså, med tanke på vad jag skrivit så antar jag att detta säger en del om Ida? Visst, ulvarna kan ha försökt käka fåret men även om LenaH är ond så finns ju två onda till, så varför chansa när det faktiskt finns saker som tyder på hennes godhet?
 
DL4

19.22 LenaH röstar på quarter4ever
20.11 Niyama röstar på cirkus
20.26 glömmerallt röstar på cirkus
21.07 quarter4ever röstar på cirkus

21.26 Niyama ändrar röst till Ida
21.28 Glömmerallt ändrar röst till idahoe
21.27 Idahoe röstar på LenaH
21.28 LenaH ändrar röst till Idahoe

21.30 quarter4ever ändrar till lenaH
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 466
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 013
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 283
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 497
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp