Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

knapp

Är allmänt stressad
- Över tentan på fredag som känns alldeles för enkel (ie jag måste ha missat något)
- Över att jag ska jobba om ett par timmar och inte har någon lust alls.
- Över att det ska bli oväder och jag ska ut och åka tåg på fredag
- Över att julklappen jag beställt inte kommit än... måste ha den senast fredag :(

:mad:

kl

Just nu sitter jag på Twitter, försöker komma ner i varv och bli stabil efter att ha fått åka från djursjukhuset utan min fina deguflicka. Inser att det här med mask på och ignorera känslor bara fungerar en liten stund.

kl

Just nu kollar jag på tv men ska fixa något att äta. Har inte varit sugen på mat öht idag och mått lite illa så det har säkert gjort sitt.
Sen blir det mer tv eftersom jag inte har något annat att göra.

*kl*

Just har jag precis spenderat 3 090 kr på kurslitteratur inför nästa termin. Då saknas fortfarande en handfull böcker (inklusive lagbok). Det är inte billigt att läsa till jurist. :p

Just nu sitter jag och velar om jag ska spela Torchlight eller inte :p
Givande kväll :p

Riley: Vad tråkigt :( Beklagar:(

kl

Just nu kollar jag på något skitprogram på tv. Borde väl gå och lägga mig istället..

kl

Just nu borde jag göra mig i ordning till ett möte jag ska på om en timma. Men har ingen som helst ork. Har inte ens klivit ur sängen än. Men måste gå så får släpa upp mig själv.

*Kl*

Just nu är jag hungrig! Hade lunch 11-12 men då jag är på en avdelning där jag förväntas äta lunch tillsammans med de intagna så åt jag ingenting. Lunchen serveras vanligen ca 12.30 men har idag blivit försenad så vi kommer inte kunna äta förrän efter promenaden är slut om drygt en timme :mad:

kl

Just nu tittar jag på tv. Barnen leker för sig själva och hade att välja mellan tvn eller att städa. Valet var lätt ;)

*Kl*

Just nu är jag ruskigt trött! Ser inte alls fram emot att rida och kvällsfodra ikväll. Jag vill åka hem och lägga mig i soffan och sooooova!

kl

Just nu lyssnar jag på stormen utanför och undrar hur det ska gå att ta sig t o r till Höör imorgon o på lördag.... men den som lever får väl se... äter gröt också nam nam.

//r

kl

Just nu kollar jag på vänner och sen ska jag fixa middag. Blev så jäkla sugen på hemmagjord risgrynsgröt :d
Men det får bli laxburgare för dom måste göras innan fisken går ut i datum.

kl

Just nu försöker jag samla kraft för att ta mig ut på hundpromenad. Motivationen är att när jag kommer hem kan jag mysa ner mig framför någon film, men det är så kallt och snöigt ute så det är svårt att komma iväg ändå...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 086
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 307
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar