Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Har du mycket stormigt hemma hos dig? Antagligen, eftersom du bor i Skåne!:o

kl

Just nu ska jag ta fram en tidning och plugga lite.

Fönsterrutorna bågnar iaf :p Det sägs att det i vindbyarna är uppemot 40 m/s men så mycket tror jag bara det är vid havet. Jag bor ju ett par mil in från havet.

*Kl*
Just nu är jag nöjd med dagens storövning på jobbet. Det är alltid kul när vi får slåss :love:

kl

Just nu fantiserar jag ihop poledance-koreografi och önskar jag hade en stång att göra allt på!

Har abstinensbesvär.

tumblr_mwr48g7JlX1qhfnoqo1_1280.gif

Beskriver mitt huvud just nu, svart tomrum + poledance.

Senast ändrad av en moderator:

Det är beroendeframkallande!

Och superbra träning, främst för överkroppen då.

Tycker absolut du ska prova på om du får lite tid över.

Jag pluggar heltid, jobbar 70-80 procent, har en dotter, tre hästar och en hund. Just för mycket dötid är inte aktuellt :p Men absolut, när jag sen bara har en häst kvar så ska jag passa på att lära mig poledancing :D

Jag pluggar heltid, jobbar 70-80 procent, har en dotter, tre hästar och en hund. Just för mycket dötid är inte aktuellt :p Men absolut, när jag sen bara har en häst kvar så ska jag passa på att lära mig poledancing :D
:eek:

Du lider ju inte brist på sysselsättning i alla fall! :D

Jag hade nog stupat.

kl

Ligger i sängen med två duntäcken, ser på Bar & Politik och är så fruktansvärt slut av absolut ingen anledning alls. Urk.

Tror det är jätteviktigt att trivas på jobbet, särskilt när man har mycket att göra i övriga livet också. Det är klart att det är på gott och ont att ha fullt upp - djur och familj tex är ju något som visserligen kan uppta mycket tid men som ger så mycket tillbaka. :) Och utbildning kan man väl inte få för mycket av! Säger jag som hela tiden skjuter upp planerna på att studera vidare. :D

knapp

Är halvt gråtfärdig pga av stormen som riskerar att förstöra min toppenfina helg i Stockholm :cry: SJ säger visserligen att trafiken Malmö - Stockholm ska gå enligt tabell from fredag morgon men vem tusan litar på det?

Och jag som sett fram emot den här helgen så extremt mycket :(

KL

Just nu har jag ätit årets första lussebulle (dock köpt :( ) och tittar på filmen "Känn ingen sorg" som jag inte alls förstår mig än så länge..

kl

gråter jag för att nelson mandela har dött.

kl

Just nu kollar jag på big bang Theory och väntar på att sömntabletten ska "säga till" när det är dags att lägga mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 299
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • ChatGPT
  • Dejtingtråden del 38