Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Ja och han fick ju kämpa nu de senaste månaderna. Men ändå, fantastiska Madiba :(

Matmiss: Alldeles nu som jag förstod, ikväll :(

Just nu snackar jag med folk på skype och fb, är lite glad över att vi inte bor mera söderut och längtar till julbordet i morgon :)

Tragiskt med Mandela :(

kl

Just nu letar jag efter ett bra foto på Tom Hiddleston att rita av, lyssnar på Sabaton och inser att jag druckit 2 liter Cola Zero idag. Mvh inga laster.

kl

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på stormen, tacksam över att dagens föreläsning är inställd och lite irriterad över att jag är alldeles för pigg för att somna om.

Klart man ska ut och rida i snön! Usch som jag har längtat!
Kanske till och med kan sätta medar på vagnen och köra lite :d

Förutsatt att jag kan ta mig dit.. Han som har snöjouren har inte plogat än, stallägaren kommer inte till jobbet. Tydligen kom hela vädret som en chock för honom, han har inte ens tagit hem plogbladet som tydligen var hos någon annan. Han låg och sov när stallägaren ringde och frågade när han skulle ploga!
Lär väl sluta med att grannen på andra sidan gör det. Åtminstone ett par kilometer på ena hållet. Får ta den vägen så ska det nog gå bra.
Hoppas jag, för jag vill riiida!

Om det slutar blåsa. Just nu låter det som om hela huset håller på att rasa..

*Kl*

Just nu sitter jag och försöker lösa problemen som uppstår när klienternas utökade utevistelse inte blir av pga inställda tåg :crazy:

Just nu sitter jag med min tekopp och är grinig över att jag lyckades ange fel storlek till den snygga killen som fick för sig att köpa två par skor till mig igår haha. Man hade visst 10-15minuter på sig att ändra beställningen. Snabbt jobbat :meh: Whole thing is still so weeeird :p

kl

Just nu skrattar jag fortfarande åt en av Lightzones tweets, och har för övrigt aldrig varit så överlycklig över att ha fått min mens (och nej, inte pga. orolig för graviditet, men pga. hade förstört mina liggaplaner om den kommit än senare).

*Kl*

Just nu har jag precis ätit lunch med Jonathan. Han hade lunchrast från häktet och var gullig och kom ut till mig för att sällskapa :D

Min vilda gissning är att det är den om Nelson Mandela :o

Just nu spelar jag F.E.A.R och sitter och piper för mig själv med taklampan tänd och undrar varför i helvete jag spelar skräckspel.

kl

Just nu är jag allmänt ledsen efter att jag insett att de där konsertplanerna för nästa år ändå inte kommer bli av.
FittNorge och fittpriser.

kl

Just nu funderar jag på vad jag ska göra med livet. Eftersom jag inte kan jobba så får jag komma på något annat sätt att spendera mina dagar på. Börja simma en dag i veckan? Mest i bubbelpoolen då :p :D

kl

Just nu är jag glad för att jag ändå gjorde klart halva delen av föredraget till på måndag! Hade egentligen tänkt skita i det:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 299
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar