Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu tycker jag det här som media alltid tjatar, om att det inte finns några kvinnor i mitt parti, kunde stämma lite bättre. Eller åtminstone att de som finns inte vore så snygga.
För då skulle det inte finnas några andra jävla tjejer som flirtar med mannen som JAG TA MIG FAN VILL HA, vi har hur många män som helst i det här partiet, ta någon av dem för helvete och inte just den jag siktat in mig på.

Mvh nojig.

Kl

Just nu kollar jag på Harry Potter som går på femman. Fanns inget roligare..

*Kl*

Just nu funderar jag på om jag ska orka göra en kladdkaka. Är lite uttråkad rent allmänt så det kanske är bra med lite sött som uppmuntran :p

*Kl*

Just nu tittar jag på Vinterstudion från tidigare idag. Och är mätt efter massa kladdkaka med skumbanan-, päron- och jobbgubbsglass :d Och sms:ar med Jonathan som är på fest och dricker massor av öl. (För övrigt extremt orättvist! :mad: )

Just nu sitter jag och i köket och dricker morgonkaffe, njuter av tanken på -10 ute och ska strax göra mig redo för lite jobb :)

(Jag kanske är onormal men jag älskar vintern! Många minusgrader och massor av snö! Synd bara att det är lite sämre på snöfronten...)

kl

Just nu är jag mätt i magen efter havregrynsgröt med yoghurt, nötter och melon + kaffe till frukost, nam nam.
Har hunnit skicka två mail också. Njuter av att ha en ledig dag framför mig, behövs!

//r

Just nu tittar jag på vinterstudion, äter chips och är extremt nöjd (och förvånad) att jag inte är bakis. Bara trött :p

kl

Just nu har vi precis firat sonen som fyller 7 år idag ♥
Han har fått sina paket och nu blir det lunch och stallet efter det. Och tårta när vi kommer hem igen.
(Det känns ju som det var igår vi åkte hem från BB. 7 år redan!?!)

:)

Kl

Just nu är vi precis hemkomna från stallet. Vilket jävla skitväder! Fick krypa fram i 30 km/h för att kunna ta mig fram i snöslasket. Är glad att jag bara har 2,8 km dit.
Väntar på att tårtan ska tina :d
Köpte en sån där almondy daim och en ny sort, vit jordgubbtårta. Får se om den går att äta.

Jag läste strutspaj först och bara ehhhh....

kl

Just nu sitter jag bälteslös på en buss som kör alldeles för fort på små slingriga vägar i förhållande till väggreppet. Mycket spännande. Detta kan således bli mina famous last words.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 274
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar