Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oerhört besviken över att jag inte kom iväg hem idag Ska gå igenom cirkusen igen imorgon bitti och försöka komma med ett tåg. Så jävla otajmat att jag skulle kunna skrika!
Just nu fick jag lite huvudvärk. Efter flera timmars slitande och pysslande så var allas schema för vecka 50 klara. Då ringer en som åkt iväg på Utökad utevistelse för att meddela att hans tåg är inställt och han kommer tillbaka hit. Jahapp! Bara att ändra på fyra ställen, skriva ut två nya schema för nästa vecka samt räkna om hans UU-timmar. Jaaaay! (Fast inte riktigt ändå )
Just nu läser jag feministdiskussioner om delad föräldraledighet och vill banka huvudet i en vägg, alternativt i ren trots skaffa fem ungar och gå hemma med dem sju år vardera, och är i övrigt så sjukt jävla glad att jag inte bestämde mig för att åka till Stockholm denna helg pga. snön och att det här landet inte fungerar i just snö.
Just nu är jag fruktansvärt rastlös och vill helst ut och gå en lång runda, men stormandet har tilltagit igen och jag vet inte hur sugen jag är på att ge mig ut ensam i blåsten...
Just nu har jag, lite efter sådär, börjat titta på Sons of Anarchy.
Och så undrar jag om mitt hjärta tänkte börja hålla på med de där "känslorna" igen. För, kära hjärta, den här diskussionen har vi ju haft förut. Det fungerar aldrig.
Men Lightzones hjärta, ta det åtminstone lite lugnt då, oki?
kl
Just nu är jag fuckings NYVAKEN eftersom jag tyckte det var en skitbra idé att somna vid 22:30. Har dessutom mensvärken hela vägen från svarta helvetet och är därtill grinig för att jag tydligen sovit mig igenom fem jävla meddelandeaviseringar från Han-den-där-snygga och nu är det ju för sent att svara. GURGEL.
Just nu tittar jag på vinterstudion, är grinig över att jag inte hittar någon tändare till värmeljusen och undrar om jag håller på att bli sjuk "på riktigt" eller vad händer? Trött och snorig.
Just nu så ska jag kliva upp ur sängen, äta frukost, duscha och sen sticka in till stan för att fixa fika till sonens kalas imorgon och lämna tillbaka en pryl min man köpt. Sen blir det stallet!
Just nu är jag precis hemkommen från stallet. Hann göra alla ärenden på stan och gud vad folk det är ute!
Är så skönt att det bara är några få julklappar kvar att köpa så jag slipper trängas med resten.
Kom hem med en ny grimma till hästen. Han blev så snygg i den!
Har precis ätit lunch och nu blir det soffan en stund.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.