Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu är jag lite jättesur för att en av mina annonser på Tradera kommer ge sjukt dåligt betalt. Inte ens hälften av vad jag räknat med :mad:

KL

Just nu borde jag sova eftersom jag ska upp strax före 3 inatt men är alldeles för nervös & pirrig.. Ska träffa sambon "på riktigt" efter 15 ½ låååånga veckor.. :love:

kl

Just nu väntar jag på att sista programmet jag ska se ikväll börjar. Sen ska jag försöka sova. Ser dock inte ljust ut :(

Jag har aldrig varit med om det själv men jag har sett sådana möten ett antal gånger. Lycka till och hoppas att ni får det bra! :)

*Kl*
Just nu väntar jag på att mina naglar ska torka så jag kan gå och lägga mig. Ska upp 6.30 imorgon för klockan 7.15 ska jag träffa medryttaren i stallet för klockan 7.30 ska vi rida :D

kl

Just nu har jag massa ångest inför imorgon och kan inte sova pga det. Mår inget bra just nu :(

Tråkigt! Hoppas du fick sova något!

*Kl*
Just nu sitter jag på jobbet. Försöker lösa spärrandet av ungefär en miljon kort från min plånbok. Stort projekt detta! :mad:

kl

Just nu spelar jag Ghosts och längtar till Stockholm så det gör ont. Varföööör finns det så få helger kvar innan jul och nyår?!

*Kl*

Just nu jagar jag runt för att spärra alla mina kort. Det går sådär för det är evinnerliga telefonköer till allting! :mad:

Jobbigt med köer

Just nu sitter jag och väntar på att mini ska vakna någon gång.
Det var värst vad trött han var idag

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Fixade allt lite snabbt bara för hästen är trött på mig nu. Han ville ha lite semester i några dagar så det ka han väl få.
Blir strax Grey's anatomy.

Nepp, ingen plånbok någonstans. Inte i stallet eller på parkeringen hemma eller hos foderaffären. Nu väntar mycket ringande och fixande. Dessutom kommer en hel del av korten säkert kosta pengar att få ut nya :mad:

*Kl*
Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att vakthavande befäl ska ringa och kontrollera antalet intagna på avdelningen.

kl

Just nu är jag extremt orolig för en av mina degus som helt plötsligt och av okänd anledning inte mår bra och verkar halvt borta, bara ligger ned med halvslutna ögon och vill knappt röra sig. Vakar med värmekudde intill buren, vatten och Critical Care i spruta och hoppas så överdjävulskt att hon klarar natten och piggnar till, men mina erfarenheter säger mig att det förmodligen är slut när smådjur visar sådana här starka symptom.
crazy.gif

kl

Just nu sitter jag och gråter sönder och behöver ta mig till veterinär och det går inte utan körkort, så nu ligger min älskade fina lilla tjej och självdör och jag kan bara sitta här och inte göra ett piss.

Har aldrig aldrig varit så arg på mina föräldrar för att de aldrig gav mig ett körkort. Fy fan.

Tack, det hade vi! :)

KL

Just nu funderar jag på om det är okej att ligga kvar i soffläge hela dagen? Det är ju så skönt att göra iiiiingenting. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 086
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 307
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd