Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu ska jag strax äta frukost. Sen slänga in tvätten i torktumlaren och därefter slänga i lite färgbomb i håret och duscha därefter.

kl

Just nu skriver jag på ett utkast till ett blogginlägg som jag förmodligen inte kommer våga publicera pga. lär bli hatad av halva vänkretsen, äter salsasås ur burk (<3) och väntar på att SIHS-sändningen ska börja.

kl

Just nu drack jag precis upp den sista slurken kaffe, tittar på Nyhetsmorgon och ska dega en stund innan jag ska advents-städa lite tänkte jag =)

//r

*Kl*

Just nu tittar jag och dottern på skidor. Därefter ska vi till det gamla stallet och tömma den sista boxen. Kul kul, typ inte.

Just nu kollar jag på SIHS efter en vända på Nacka Forum och en fiiiiiiiin kväll igår. Vill ha mer, dock. Imorgon helst. Snygga män alltså, as :D

Varför är du arg? :(

*Kl*

Just nu är jag så fysiskt trött att jag inte längre känner tröttheten. Kan iofs bero på att jag är lite hög av att i några timmar ha andats in rengöringsmedel :p

För att jag sagt till min läkare att jag inte vill gå hos en psykolog och så fick jag en tid i brevlådan ändå i fredags :(
Ge den till någon som vill ha den istället.

kl

Just nu kollar jag på lyxfällan - hur gick det sen?

*kl*

Just nu är jag så in i bomben less på lägenheten jag bor i. Det finns ETT försonande drag med den och det är att det är ett sjujävla bra tryck i duschen.

Jag har bott här i knappt ett år och det blev snabbt klart (innan jag flyttade in, till och med) att jag och sambon skulle köpa en BR som vi får till hösten. Av den anledningen kände vi ingen anledning att göra några större ingrepp i lägenheten när jag flyttade in, förutom ordna lite mer förvaring. Just nu ångrar jag att vi inte gjorde annorlunda, för jag mår bara dåligt av att aldrig kunna göra det riktigt fint. Jag har allt lagt mycket tid, pengar och energi på mitt hem eftersom jag verkligen njuter av att känna "Vilket underbart sovrum jag har!" när jag ska gå och lägga mig, eller att var sak alltid har sin plats, eller att gå ut på balkongen och sätta sig i solen.

Det enda jag egentligen tycker om i den här lägenheten är mitt gröna skrivbord, men det är mer en kul grej än fin inredning.

Det kan fan inte bli september igen fort nog.

Aha, det var ju förstås väldigt onödigt :(

*Kl*

Just nu ska jag ta sats för att resa mig ur soffan. Ska slänga in lite nytvättad tvätt i torktumlaren, dammsuga båda våningarna, duscha och laga mat. Det kan hända att jag innan dess kollapsar :p

Totalt onödigt. Det jag är arg på är att jag inte blev lyssnad på. Det stör mig som fan.

kl

Just nu kollar jag på dessertmästarna för det går bara skit på tv.

Det beror på att jag vägrar all annan hjälp än medicinsk trots att dom tycker jag är i ett väldigt stort behov av terapi med tanke på hur jag mår pga alla diagnoser hit och dit.
Så dom tänkte väl att dom gör ett försök och bokar in mig hos en ändå. Men det är ju bara att avboka.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 971
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 395
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 490
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 140
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V