Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu tittar jag på barnens dagisfoton och funderar på vilket paket vi ska ta.
Synd att det är så himla dyrt

kl

Just nu borde jag sova men funderar på om en hypermani är på väg?
Varit alltför pigg idag, fått saker gjorda, städat och planerat och förklarar ett mindre irritationsutbrott jag fick igår. Dessutom äter jag bra igen och det gör jag alltid då. Eller har jag kommit i ett normalläge? Högst ovanligt isf. Är liksom antingen eller för min del. Dock kommer det väldigt lägligt. Behöver en uppåtkick just nu.

Fusk!
Älskar chili cheese :d

Kl

Just nu kollar jag på tecknat med barnen och hänger här. Kom hem från stallet för en stund sen. Longerade hästen och för första gången funkade det bra i galoppen. Tredje gången vi försöker oss på det bara å nu hittade jag rätt knappar :)

Jag kan säga att det är fjärde gången på en vecka :p Två gånger på BK (vilket är fler BK-besök än övriga månader sammanlagt detta år :p ) och två gånger hemma :D

*Kl*
Just nu sitter jag i soffan och slappar lite efter rätt många timmar i stallet. Alla tre hästarna har fått nya skor och jag har packat det mesta inför helgens flytt. Därmed förtjänar jag soff-slappande :D

Jst nu tittar jag på Deadliest Catch :love: funderar på att köra lite zombies själv och när man ska ta och öppna en öl. Humm hmm.

just nu ska jag ta och sminka mig, kissa hunden och sedan åka in till stan och möta upp vännerna för att äta och sedan gå på bio :)

*KL*

Just nu sitter jag och försöker skriva ansökningsbrev till en styrelse men är för trött. Måste också plugga sen, men är för trött för det också. Och jag kan inte ens gå och lägga mig för jag måste bädda först - men gissa vad? JAG ÄR FÖR TRÖTT.

Jo, jag är nog lite trött allt. Men om exakt 7 dagar och 1 timme och 40 minuter är den här tentaperioden över. Då ska jag sova. (Eller juste, då ska jag ta tag i allt jag inte hinner just nu. Förlåt för att jag är bitter. Jag gillar livet, egentligen. Men jag är för trött just nu.)

Just nu funderar jag över de ändrade planerna för kvällen och inser att det innebär mera Black Ops II Zombies innan utgång! :D

*Kl*

Just nu är jag lite sur på min dotter som har slarvat bort ett av mina favorithårspännen :mad: Jag har letat själv men inte hittat det och det stör mig ännu mer.

kl

Just nu har jag precis bänkat mig i soffan efter middagen. Kollar på Mike & Molly.

KL

Just nu försöker jag hitta energin för att ta ut hundarna så jag kan nörda in mig på Sim City x-antal timmar efteråt. :D

kl

Just nu kollar jag på big bang Theory. Lär väl sitta framför tvn ett tag ikväll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 093
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 335
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar