Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu ligger jag med feber, huvudvärk, halsont och en rinnande näsa i soffan och tycker synd om mig själv.
Snart dags att fixa middag. Om jag orkar.

knapp

Sitter och är sockerspeedad efter att ha spenderat de senaste fem-sex timmarna småätandes av en gigantisk godispåse. Pluggmotivation kallas det :angel:

Funderar på om klockan är tillräckligt mycket för att jag ska få lov att avbryta tentaplugget för idag eller om jag ska ge det någon timma till.

kl

Just nu äter jag en calippo för att lindra feber och halsont. Å kollar på tv men det är dags att sova om en liten stund.

kl

Sitter jag i soffan och funderar på om min huvudvärk kommer bli värre under dagen. Vet inte om jag ska ta mig iväg till skolan eller inte...

kl

Just nu slår det mig varför jag bara feströker.
Mvh stinker för helvete rök, ska sitta så hem på tåget (mvh palla duscha när man kan sova istället) och vill dö.

kl

Just nu så ska jag fixa frukost till mig. Lite sent men har vilat lite extra nu på morgonen eftersom jag inte mår hundra. Sen blir det stallet efter det. Hästen får nog stå idag med, finns ingen ork i kroppen.

+ er andra.. Tack!! :D :banana:

KL

Just nu är jag fast framför Halv Åtta Hos Mig när jag egentligen borde göra mig i ordning... :cautious:

kl

Just nu har jag precis ätit en lite försenad lunch och ska väl plocka undan lite här hemma innan Grey's anatomy börjar vid fem.

Det lät ju helt klart jobbigt! :(

*Kl*

Just nu tittar jag på herrarnas skidskytte, inspelat. Lite irriterad och rastlös men idag vet jag åtminstone vad det beror på, alltid något :p

*kl*

Just nu kollar jag på hockey och väntar på att klockan ska slå 21 så jag kan boka söndagens specialspinpass på Friskis. :D

Tillverkar fluffiga huvudbonader till en plåtning nästa vecka

614b49a2586611e388430a6e9b6dc4c4_8.jpg

kl

Just nu kollar jag på slutet av blacklist. Sen blir det 69 saker du vill veta om sex.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 093
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 335
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar