Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu sitter jag uppsminkad som fan, iklädd mjukisbyxor och inser att det verkligen inte blir utgång ikväll. Fin kväll annars och extremt trött så det gör egentligen ingenting. Men jag hoppas sminket sitter kvar bra så jag slipper sminka om mig imorgon. För det är tydligen JÄTTEJOBBIGT. :meh:

*Kl*

Just nu borde jag sova. Ska gå upp om 5,5 timme, frukostfodra och släppa ut 13 hästar och sen flytta tre hästar samt en miljon prylar. Jaaaay, typ.

kl

Just nu så borde jag fixa frukost. Sen ska jag komma på vad jag ska hitta på idag. Blir stallet ikväll då jag har insläppet. Känns som dagen kommer sega sig fram.

Just nu sitter jag med en kopp te framför vinterstudion, renskrubbat ansikte (heh) och inser att jag är sjukt irriterad på vad som känns som hela mänskligheten för tillfället.

*Kl*

Just nu är jag brutalt trött. Inte så himla konstigt eftersom jag sovit i 10 min-intervaller mellan 1 och 4.30. Gissar på total sovtid ca två timmar. Klockan 4.45 ringde Jonathan och frågade om han kunde komma. Klockan 5.40 kom han och klockan 7 åkte jag till stallet. Sov inget däremellan. I övrigt har jag idag flyttat tre hästar inkl utrustning samt tömt två bäddar och skurat tre boxväggar.

Just nu lyssnar jag på Volbeat, har precis fått upp en recension om spelningen i måndags och försöker komma på hur jag ska roa mig i väntan på svar om kvällen. Verkar luta åt öl och bok.

*Kl*

Just nu funderar jag på hur länge till jag ska orka hålla mig vaken :crazy: Dottern lär nog vara vaken 30-60 minuter till så det är åtminstone ett minimum :p

Jag är så arg att jag känner hur det hettar och pulserar om öronen.
Vad är jag arg på?
Ingen aning.
Så varför är jag arg?
För att jag inte vet varför jag är arg.

:rage:

*kl*

Är "barnvakt" och har just dragit in henne på Spybar. Sitter i skrivande stund och säljer henne till en modellagentur samtidigt som har dricker cosmo. Känner mig mkt ansvarsfull :p

*KL*

Just nu har jag precis återförenats med min favoritdryck: JULMUST. Det har varit 11 långa månader men nu är det non-stop i en månad :banana: :banana:

(mycket möjligt att jag borde läggas in någonstans, ja :p )

*KL*

Just nu tänker jag att jag är en hemsk människa. Läser att Paul Walker har dött i en bilkrasch - första tanken: He should have walked.

Jag behöver vård.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 088
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 315
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar