Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Och då trodde läkaren att du skulle gå på tiden trots att du inte vill?

*Kl*
Just nu ligger jag och Jonathan i varsin soffa och är ungefär lika slutkörda :p

Ibland kan jag säga saker som jag inte menar pga min borderline. Mitt humör svänger lite väl snabbt när jag blir upprörd. Så dom kanske trodde att jag inte menade allvar trots att jag poängterat under flera veckor nu att jag inte vill träffa någon ny. Jag ska byta vårdgivare och har en psykolog jag går hos nu men ska sluta hos nu när jag byter. Dom tyckte väl jag skulle träffa en ny på nya stället och skrev väl med det i remissen. Men jag ändrar mig inte på den punkten.

Kl

Just nu är jag så jävla uttråkad för det finns ju inget roligt på tv. Hade kunnat gå och lägga mig men det är en sömnlös natt på g så ser ingen mening med det.

kl

Just nu är jag på väg hem efter fin Placebokonsert och fascineras över min Statcounter och på all kärlek jag fått från folk. Förväntade mig halshuggning och krig på Twitter mtp hur mycket länken tydligen spridits, men ibland förvånas man.

KL

Just nu äter jag saffranostkaka med morfars sylt, en apelsin och en mugg glögg. Lite omedvetet firande av första advent tror jag. Tio timmar har jag varit i stallet och jag har aldrig känt mig så pigg som idag, trots glömskan :love:

Saffranostkaka!?! Låter ju som Guds gåva till mänskligheten :d Vart får man tag i sådant?

knapp

Just nu ångrar jag att jag precis borstade tänderna. Insåg precis att jag är hungrig och är dessutom på tok för pigg för att kunna sova :banghead:

kl

Just nu äter jag frukost (läs: dricker julmust) och funderar på om jag ska duscha eller inte... Och försöker komma på någon kanske lite bättre frukost också.

kl

LindgrenV: Åh, så mysigt det lät.

Jag o pv firade in första advent med två varsina Alladin-chokladpraliner igår, de första för i år =)

--------

Just nu drack jag just ur mitt sista kaffe och nu ska jag ringa 2-4 telesamtal, hämta tvätten i källaren, fixa mig och sen dra till skolan och göra prov! Hektiskt idag!

//r

Aha, bara att meddela att du inte har ändrat dig då.

*Kl*
Just nu ska jag till biblioteket och lämna tillbaka några böcker, till Pressbyrån och posta ett paket, till Svenska foder och köpa havre, till gamla stallet och måla en av boxarna samt till nya stallet för att mocka och eventuellt rida. Tur att jag och Jonathan tog sovmorgon till 10.30 så jag orkar med allt detta! :D

Det var det :love:

KL

Just nu samlar jag lite mental energi för att åka till stallet, tur att det är en rolig sak som står på schemat. Sovit en (1!) timme i natt. Mellan 7-8 på morgonen. Sedan ringde klockan och det var dags för skola :arghh: Den fysiska energin är kaputt!

kl

Just nu har jag precis ätit lunch och väntar nu på att mina svärföräldrar ska komma och hämta tösen. Dom ska till deras stuga och julpynta så hon kommer hem på onsdag kväll eller på torsdag igen. Kommer bli tomt men skönt med bara ett barn hemma eftersom mannen är på jobb i utlandet denna veckan.

Just nu har jag precis kommit hem efter en lite ångestpromenad. Försöker få koll på aktivitetsersättning/aktivitetsstöd/arbetsmarknadsprogram... Man kan väl säga att det går sådär.

Jag hittade precis 1600 på mitt konto. Först blev jag glad, sen blev jag förvånad. Sen lite misstänksam.
Sen kom jag på att det var lönen för förra månaden. Då blev jag glad igen!

kl

Just nu kollar jag på big bang Theory. Sen blir det mer tv efter det. Slappkväll. Dottern är hos svärföräldrarna och sonen har gått och lagt sig.

Men så trist!
Hoppas du hittar den snart. Så jobbigt om man ska behöva spärra kort och hålla på.

Ska ringa foderaffären, där jag möjligen kan ha tappat den, imorgon bitti när de öppnar. Har jag tur ligger den där. Annars får jag vackert börja spärra korten och sen beställa nya. Tur i oturen att jag tankade bilen i lördags kväll, handlade mat igår och köpte hästfoder idag :p De enda kontanterna var några mynt så det stör mig inte heller.

*Kl*
Just nu är jag lite uttråkad. Är inte hungrig. Behöver inte duscha, dammsuga eller något annat.

Till hösten är en väldigt lång tid, kan du inte försöka liva upp det med saker ni kan ta med till nya BR?

Hällde ur all frustration på sambon, han kramade om mig och bestämde att vi ska sätta oss och göra upp en plan nu i veckan. Det är så svårt att köpa saker som definitivt går att ta med till nya lägenheten eftersom det enda vi har att gå på är en planlösning på papper, men lite ska vi försöka med. Framförallt ska vi rensa bort en massa saker, sambon får köra ut en del för vinterförvaring i svärföräldrarnas lada så vi kan få loss mer plats till mig. Bara det kommer lösa en hel del. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 087
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 313
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar