Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

DE DÖDAR DÅ FAN I HELVETE INTE NÅGON HUND.

Just nu är jag å ena sidan glad att jag slipper kronofogden efter mig och att jag får se Biffy Clyro imorgon, å andra sidan jävligt irriterad på att det inte blir norge imorgon. Fan då.

Ah, det är ju fett nervöst på riktigt :nailbiting:

Lycka till som fan! :) Eller, jag menar, :nailbiting:.

Det var ju iaf vettiga grejer. Jag trodde att ni var nervösa för att fel person skulle åka ur Bachelor :p (Eller nåt sånt, jag vet inte om folk åker ur programmet? :D )

Lycka till åt er båda!

kl

Just nu är jag i stallet och är arg på mig själv för att det blir Kronodogden nästa pga. de där jävla biljetterna till konserten jag nu bestämt mig för att inte åka på.
Men har man grinat och spytt i tre timmar av ångest över att stå där ensam, som någon sorts autistbarn/hora, så finns det nog liksom inget att vinna på att åka.

Så med andra ord förblir nästa år fuckat, för glöm att min första spelning efter missödet blir en vanlig, större spelning.

Men: Atarax, vodka och Ghosts!

Alltså jag har absolut ingen aning. Jag har aldrig sett programmet och vet knappt vad det handlar om, än mindre vilken dag, tid och kanal som är aktuell :p

Jag var faktiskt lite osäker på om du tittade på det. Att niphredil tittar vet jag och sen är det någon mer här i tråden men jag kom inte ihåg vem :p

Blev födelsedagsfirandet bra förresten?

JA HERREGUD GÖR INTE SÅ!
Det är ju inte förrän på lördag/söndag :p

Just nu tittar jag på Long Way Round med Ewan McGregor och tänker att jag borde sluta innan jag är kär på riktigt :o :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 223
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 351
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 632
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • 10 middagar
  • Skaffa nya vänner som vuxen