Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Grattis :)

Kl

Just nu har jag precis ätit fiskpinnar med ketchup. Behövs inget mer till det.
Nu blir det slapp i soffan resten av söndagen.

Det har varit en jättehärlig resa :D

*Kl*
Just nu sitter jag och njuter av SM-guldet samtidigt som jag önskar att jag var två mil bort på stadion :p

kl

Just nu väntar jag på att min man ska komma hem från gudstjänsten. Det skulle vara fika i kyrkan efteråt så jag bad honom äta sig mätt så slipper jag laga middag ikväll :D
Borde ta en dusch men orkar inte. Måste köra en färginpackning innan och det känns jobbigt..

*Kl*

Just nu äter jag pasta med Draculasås. Jag var uppenbarligen mer hungrig än jag trodde för det var en jätteportion (även med mina mått mätt :D ) och den är snart slut :banana:

kl

Just nu tittar jag på gamla Broder Daniel-videos och är illamående av ångest och nervositet samt har ett dampben (vilket innebär att jag måste hoppa med ett ben och göra spasmryckningar med händerna för att inte flippa av oro) tre dygn för tidigt. Jag tror VERKLIGEN på den här veckans planer. Eller hur det var.

KL

Just nu sitter jag och är frustrerad över hur svårt det är att hitta lägenheter runt omkring Stockholm. :( (Om man inte räknar med typ ex; 3mån möblerad i 2'a hand)

Grattis i efterskott till er ;)

*Kl*
Just nu är jag blöt och kall efter min ridtur i regnet. Ska hoppa in i duschen direkt och sen göra mig klar för aftonens guldfirande i Malmö :D

kl

Just nu sitter jag i soffan och har vilopaus. Har precis rivit 3/4 av parkettgolvet i vardagsrummet och lagt spånskivor över det. En paus och och sen fortsätter vi. Ska bli roligt att få upp nya golvet!
Kan säga att jag behöver inte träna idag iaf..

kl

Just nu har jag precis skrivit klart en text som jag ska lämna in i morgon. Jag borde plugga vidare, men jag är så trött!

kl

Just nu sitter jag och förfäras över att jag sovit bort precis hela dagen. Är sjuk, men det är knappt att det känns som en ursäkt ändå. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 286
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 375
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 718
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar